کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

کنکورفنی98

ساعت 8 صبح امروز جمعه 11 مرداد 98، اولین کنکورفنی (کاردانی) در نظام جدید 6-3-3 برای کتاب‌هایی که براساس سیستم شایستگی‌محور تالیف شده‌اند، برگزار می‌شود. در دو-سه سال اخیر مرتب گفته می‌شد که کنکورفنی حذف خواهد شد و هنرجویان هنرستانی با 3 سال تحصیل در هنرستان و 2 سال تحصیل در آموزشکده فنی (5 سال پیوسته) تکنسین شده و مدرک فوق‌دیپلم خواهند گرفت. اما با توجه به تعداد زیاد هنرجویان هنرستانی در برخی رشته‌ها مانند کامپیوتر و حسابداری و ظرفیت پذیرش دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دولتی، کاملا مشخص بود که فعلا با حذف کامل کنکور فاصله داریم.

متاسفانه هنرجویان پایه 12 و داوطلبان کنکور امسال، که اولین دانش‌آموزان هنرستانی فارغ‌التحصیل در نظام جدید هستند، در 6 سال اخیر انواع و اقسام نابسامانی‌ها و تصمیم‌های یک شبه را تجربه کرده‌اند. هدایت تحصیلی اجباری، نداشتن یا تاخیر در آمدن کتاب و سایر محتواهای آموزشی، بخشی از این نابسامانی‌ها است. مورد عجیب و اخیر اینکه همین چند ماه پیش متوجه شدن کنکورفنی برگزار خواهد شد و مواد، عناوین و ضرایب هر درس در کنکورفنی چیست؟!

بهرحال امروز کنکورفنی برگزار خواهد شد با آنکه نمی‌دانیم از دروس کاملاً عملی تخصصی یا کتاب اخلاق‌حرفه‌ای یا کارگاه‌نوآوری‌وکارآفرینی چگونه آزمون تستی برگزار می‌شود؟! هنرجویی که سه سال به صورت کتبی‌عملکردی، پروژه، کارعملی و کلاسی، تحقیق‌وپژوهش، مورد سنجش قرار گرفته است، تا ساعاتی دیگر باید در آزمون مهم کنکور به سوالات تستی پاسخ دهد.

برای تمامی جوانان ایران زمین به ویژه شما دختران و پسران داوطلب کنکورفنی که امروز آزمون مهمی دارید، آرزوی سعادت و موفقیت داریم.

با توکل به خدای مهربان و با اعتماد به نفس درجلسه آزمون حاضر شوید.

نظرات 2 + ارسال نظر
ali جمعه 11 مرداد 1398 ساعت 12:47

سلام

به نظر شما سال بعد هم کنکور کامپیوتر برگزار میشود ؟

سلام
احتمال زیاد بله

a-L-I شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 18:47

سلام

امکانش هست سوالات کنکور کاردانی کامپیوتر 98 رو با پاسخ نامه در کانال قرار دهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد