کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

کتابهای درسی سال 93-92

همکاران محترم و هنرجویان عزیز، کلیه کتاب­های رشته کامپیوتر فنی­وحرفه­ای سال تحصیلی 93-92 را از پایگاه کتابهای درسی به آدرس http://www.chap.sch.ir دریافت نمایید. 

کتاب­های سال دوم

کتاب­های سال سوم

نظرات 6 + ارسال نظر
محمدرضا دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 17:30 http://http://gcftehran.blogsky.com/

سلام آقای مدیر وب سایت:
من محمدرضا محمودی از شهرستان میاندوآب هستم 16.5 سال دارم.و دانش آموز شاخه فنی حرفه ای رشته کامپیوتر از وب سایت شما (وبلاگ پیشرفته) بسیار خوشم آمد. این وبلاگ را به دوستانم معرفی می کنم.ظمنا من هم یک وبلاگ کوچولو در مورد کامپیوتر دارم .لطفا از آن هم دیدن کنید.
www.magalatcomputer.blogfa.com

فریده رحیمی دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 17:31

سلام خسته نباشید
جناب اقای میر باقری برای درس بسته های نرم افزاری 3 براتون یک فایل رو به ایمیل yahoo فرستادم . چنانچه فرصت کردید ملاحظه نمایید و اگز صلاح دانستید دراختیار همکاران کامپیوتر قرار دهید . ممنون می شوم در ضمن توصیه می کنم همکاران نسخه cs5 نرم افزار را حتما امتحان نمایید . با تشکر فراوان

زهرا سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 15:58

من کنکور دادم فردا جواباش میاد برم دعا کنید لطفا

زهرا پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 14:04

من قبول نشدم ولی بخدا قشنگ زدع بودم من میتونم اعتراض کنم؟ قضییه این تکمیل ظرفیت چیه ؟کی میاد؟ توروخدا زود جواب بدین.

اعتراض به چی؟!
تکمیل ظرفیت در مورد کنکور سراسری است و معمولا در کنکور ما رخ نمی دهد.

زهرا پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 14:07

بنظرتون دانشگاه علمی کاربردی خوبه یا آزاد تورو خدا جواب بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

اعتبار علمی و مدرکی دانشگاه آزاد بهتر از دانشگاه علمی کاربردی است.

زهرا شنبه 6 مهر 1392 ساعت 10:52

پس من چیکار کنم؟ اعتراض ب این که چرا قبول نکردن اخه من که خوب زده بوم درسته از هر شهر کوچیک یک نفر رو برمیدارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد