کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال

زمان: 13 الی 22 مهرماه 91

مکان: مصلی بزرگ امام خمینی (ره)

پورتال فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال

نظرات 5 + ارسال نظر
علی زاده چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 21:33

سلام.خسته نباشید.آقای مهندس چند تا از سیستمهای ما ویندوز ۷ رو قبول نکرد.RAM و CPU بالاست اما وقتی ویندوز را نصب می کنیم هاردرو نمی شناسه و وقتی کلید Refresh را می زنم درایوهارو میاره و من از نوع پارتیشن بندی میکنم و ویندوز رو نصب می کنم اما بعد از مرحله Restart پس از آوردن صفحه شروع ،مجدد راه اندازی می کنه RAM سیستم رو عوض کردم اما نشد. راه حل دیگه ای دارین؟ در ضمن هارد بصورت sata وصل شده .ممنون.

مهناز کارکن چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 23:57

سلام
لطفا همکارانی که هنرجوها رو بدند یه خبرایی بذارند یا به هنرجویان آدرس وبلاگو بدهند تا اونا بنویسند چی دیدند. بذارین یکیشو من بنویسم. در واقع اولیشو
جالبترین چیزی که من در بکارگیری یک فناوری ساده دیدم. خاموش کردن تلویزیون با sms بود. میشه دزدارو هم سرکار گذاشت

میرباقری پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 18:31

نمایشگاه رسانه های دیجیتال را باید رفت و دید.آخرین نسخه نرم‌افزارها، ویندوز8، نرم افزار پیامک رایگان، نرم‌افزارهای موبایل، کارگاه های آموزشی، انواع بازیهای ایرانی و دهها مورد دیگر.
اما یک پوستر بسیار بزرگ بود که نوشته روش برایم جالب بود:

*** سواد دیجیتالی ، مصونیت فرهنگی ***

اواکیانس شنبه 22 مهر 1391 ساعت 10:37

من ویندوز ۷ را روی ماشین مجازی ریختمُ چند تا حسن داره. اولا روی یکی نصب میکنی و روی بقیه فقط کژی میکنی. دوما نیازی به نصب سایر برنامه ها نداری و تو ویندوز قبلیت (XP) موجوده. سوما اگر بچه ها خرابکاری کردن با یه کپی درست میشه
ولی خوب کمی سرعت بالا اومدن و کار پایین میاد

ایمانی شنبه 22 مهر 1391 ساعت 17:20

سلام
البته اگه دزدا نتونند سیستم خاموش کردن با sms را از کار بندازند !

سلام مهندس
برای همینه که بعضی ها میگن نباید از وجود آقایان در گروه استفاده بشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد