کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

آزمون عملی دروس شبکه و بانک

 در آخرین ساعات فروردین‌ماه (ساعت22:30) ایمیلی از دبیرخانه کشوری‌کامپیوتر دررابطه‌با  آزمون عملی دروس شبکه‌های کامپیوتری و بانک‌اطلاعاتی شاخه فنی‌وحرفه‌ای دریافت شد که عینا به استحضار همکاران می‌رساند:  

***************

با تقدیم سلام و احترام  

پیرو مکاتبات بعمل آمده با مسئولین دفتر تالیف، اداره سنجش و آزمون وزارت و همچنین مسئولین دفتر فنی‌ حرفه ای و کاردانش، نحوه برگزاری امتحانات عملی شبکه های کامپیوتری و بانک اطلاعاتی فنی حرفه ای به شرح ذیل می باشد:
بر اساس تبصره دو ماده 54 مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش (صفحه 678 آئین نامه آموزشی دوره متوسطه سالی واحدی): آزمون عملی دروس نهایی توسط هنرآموز یا هنرآموزانی که اداره آموزش و پرورش منطقه تعیین می کند، برگزار می گردد.
اداره سنجش و آزمون وزارت نحوه برگزاری آزمون عملی را به استان ها واگذار نموده است. فلذا نحوه برگزاری آزمون در استان شما برعهده امتحانات اداره کل شما می باشد.
و نکته نهایی اینکه امتحان عملی قبل از تئوری برگزار می گردد و نمره آن نیز بر اساس ضرایب مربوط به هر درس اعمال خواهد شد.


              با تشکر   
دبیرخانه کشوری کامپیوتر
 

*************** 

نظرات 2 + ارسال نظر
امینی دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 21:47

با عرض سلام و حسته نباشید :
من دبیر شبکه در شهر آبادان می باشم . آیا فعالیت های کارگاهی جزو امتحان نهایی می با شد با خیر.اگر ممکن است جواب را ایمیل کنید .
با تشکر

مهناز کارکن پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 23:42

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت گروه زحمتکش و محترم
اوضاع خوبی در برگزاری آزمون عملی شبکه و بانک در مناطق و استانها گزارش نشده. لطفا یه یادداشت بذارید تا همه نحوه برگزاری در مناطق و استانهاشونو بنویسند. در بعضی مناطق غیر عادلانه و برخی دیگه سمبل شده صورت گرفته. متاسفانه سنجش وزارتخونه امتحان نهایی را با این کار لوث کرد...

از دقت نظر شما برای این موضوع بسیار مهم سپاسگزارم.
اما...
برای آنکه این موضوع در شهر تهران لوث نشود و یک هماهنگی بین مناطق 19 گانه شهر تهران باشد، روز دوشنبه 20 اردیبهشت من و خانم داودزاده با کارشناس امتحانات و کارشناس فنی‌وحرفه‌ای دقایق طولانی صحبت کردیم.
(هر چند وظیفه آنها بوده است که از گروه آموزشی مشورت بخواهند!!!)
در ضمن همین روز تلفنی با کارشناس رشته در وزارتخانه صحبت کردم. اما متاسفانه بلاتکلیفی و سردرگمی در صحبتهای هر سه کارشناس محترم مشهود بود. هیچ بخشنامه و اطلاعیه کتبی در رابطه با نحوه اجرای آزمون ارائه نشد و جالب آنکه تناقض در صحبتهای دو تن از کارشناسان شنیده شد!!!

میرباقری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد