کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

همایش ‌تکنولوژی‌ آموزشی‌

چهارمین گردهمایی هنرآموزان رشته کامپیوتر فنی‌وحرفه‌ای شهر تهران در سال تحصیلی 90-89 باعنوان "تکنولوژی آموزشی برای رشته کامپیوتر" در تاریخ دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ از ساعت 8:30 الی 12:30 در هنرستان دخترانه حصاری فیروزکوهی (فاطمیه) منطقه 3 با شرکت 38 هنرآموز از هنرستان‌های رشته کامپیوتر شهر تهران برگزار گردید.

شرکت "نیک ارتباطات هوشمند" برگزارکننده همایش بود. آقای رامین موقرنیا مدیرعامل شرکت و سخنران همایش، درباره سخت‌افزارهای مورد استفاده برای هوشمندسازی مدارس از جمله "کیت هوشمندساز" ، "آنتن و قلم بی‌سیم" ، "ویدئوپروژکتور و کیت هوشمندساز" ، "ویدئوپروژکتور جیبی" و "قلم‌دیجیتال هوشمند" توضیحاتی بیان نمودند.

در ادامه ایشان به شرح کاربردهای تکنولوژی‌های آموزشی پرداختند و با بررسی "‌وب‌سایت و پورتال یک مدرسه هوشمند" امکانات چنین سایت‌هایی را توضیح دادند. همچنین "سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه" به طور کامل بررسی شد.

گروه کامپیوتر از مدیریت هنرستان سرکار خانم سپاهی و سایر همکاران ایشان به خاطر مساعدت در برگزاری مناسب همایش کمال تقدیر و تشکر را دارد.

در این همایش یک عدد VCD از فیلم بازدید از هنرستان هوشمند قدس (مورخ 22/9/89) به نماینده هر هنرستان اهداء شد.

خبر این همایش از طریق بخشنامه 75/158404 - 27/10/89 به مدارس اعلام شده بود.

تصویر همایش

نظرات 2 + ارسال نظر
سعیده تجلیل چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 08:58

با سلام و آرزوی سلامتی و موفقیت در کلیه مراحل زندگی برای شما و همکاران پرتلاشتان لطفا مطالبی را که در این همایش در رابطه با امتحانات عملی نهایی بیان نموده اید روی سایت قرار دهید . باتشکر فراوان.

مهناز کارکن پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 22:38

با سلام و عرض تبریک عید محمد صلوات الله علیه بر همه دوستانم
پیشنهاد:
در آستانه ی مسابقات وبلاگ نویسی مدارس و برای ترغیب هنرجویان به داشتن وبلاگ صفحه ای برای قرار دادن لینک وبلاگهای هنرجویی ایجاد کنید بطوریکه اسم هنرجویانُ رشته منطقه و سال تولدشان ذکر گردد.
با این روش به خصوصیت ابراز وجود نوجوانان نیز توجه خاص شده است.
با تشکر

خانم مهندس کارکن از حسن توجه شما سپاسگزاریم و از اینکه همیشه گروه آموزشی را از نظرات ارزشمندتان بهره‌مند می‌سازید متشکریم.
پیشنهاد شما بسیار خوب است اما برای اجرا در سطح یک کلاس یا یک هنرستان و با نظارت هنرآموز.
بنده در نیمسال اول و در درس بسته‌های‌نرم‌افزاری3 برای ایجاد وبلاگ – به‌روز‌آوری – قرار دادن لینک سایر هنرجویان و سایر موارد مربوط به وبلاگ شخصی هنرآموزان، 5 نمره‌ای منظور کردم و خیلی هم برای نظارت و نمره‌دهی وقت گذاشتم! بنابر این تجربه، این کار در سطح وسیع مشکلات بسیاری دارد. از جمله قرار دادن تعداد بسیار زیاد لینک و از همه مهمتر نظارت بر محتویات وبلاگ‌هایی که قرار است از طریق "وبلاگ گروه آموزشی کامپیوتر شهر تهران" مورد دسترسی قرار گیرند.
بازهم منتظر پیشنهادات سازنده شما هستیم.

میرباقری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد