کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

کنکور کاردانی سال 96

صبح امروز جمعه 13 مرداد 1396 آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی برگزار گردید. برای تمامی شرکت کنندگان در این آزمون آرزوی موفقیت داریم.

اینکه سال و سال‌های بعد کنکور مشابه برگزار شود یا خیر، تا امروز مشخص نیست. امکان دارد سال بعد آزمون برای جامانده‌ها برگزار شود و شاید ایشان مجبور باشند در بدون کنکور دانشگاه آزاد یا علمی‌کاربردی ثبت‌نام کنند.

هنرجویان عزیزی که در آزمون امروز شرکت کردند، می‌توانند نظرات خود را در خصوص سوالات و نحوه برگزاری آزمون اعلام فرمایند. در صورت تمایل اسم شهر-هنرستان-نام خود را هم درج کنید.

نظرات 40 + ارسال نظر
حسینقلی پور جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 13:07

تخصصی را عالی زدم. برنامه اش یه کم سخت بود.
تهران-هنرستان صیادشیرازی-حسینقلی پور

F جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 13:11

تخصصی هاش عالی بود فقط برنامه سخت بود..عمومیم فقط دینیش خوب بود

حنانه سام جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 13:13

سلام سوالا خوب بود ولی برا بچه های کاردانش ک برنامه سازی شون سی شارپ نیست خیلی نامردی بود ماها نتونستیم از برنامه سازی چیزی بزنیم درصد قبولیمون خب خیلی اومد پایین

مریم جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 13:13

عمومی خیلی آسون بود اصلا نخونده بودم خوب زدم تخصصی هم یکم سخت بود

کیانا خلج جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 13:13

خیلی اسون و عالی بود اگه میخوندم ١٠٠٪‏ تهران قبول بودم
تهران/پروین اعتصامی/کیانا خلج

علیرضا جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 13:16

تخصصی بسیار عالی و آسون سوالات
کامپیوتر-یزد

پریسا جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 13:17

خیلییی سخت بود نمیدونم بهتون چی میرسه انقد سخت میگیرین اصلا راضی نبودیم واقعا ک مخصوصا مبانی و سخت افزار کلا با کتاب فرق داشت یعنی چی

mohamad جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 13:23

خدا طراح سوال بانک اطلاعاتی و شبکه و زبانو به زمین گرم بشونه ایشالا زیر تریلی بره ایشلا
این همه نمونه سوال کنمور حل کردم تا حالا اینارو ندیده بودم

ابولفظل فرجی جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 13:28

من تخصصی ها رو خیلی خوب زدم مخصوصا برنامه سازی رو ولی عمومی هارو فقط زبان و شیمی زدم. ولی درکل سوالات سخت بود و همینطور پیچیده.
کرمان-جیرفت- هنرستان فنی حرفه ای شهید مدرس- فرجی

کدخدایی آرانی جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 13:29

درود یه سپاس گزاری برای شما که مارا یاری دادید و تنهایمان نگزاشتید
کنکور بسیار مسخره و بدرد نخور بود آخه این چه وضعی برای ورود به دانشگاهه
من هیچی نخوندم اما برنامه سازی زدم و زبان و سیستم عامل و کمی هم عربی و شبکه
بقیه سخ بودن

زینب جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 13:47

سلام
به نظر من خیلی آسون بود هم عمومی وهم تخصصی خصوصا برنامه سازی.من برنامه سازی رو فقط از روی کتاب خوندم و کم تست زدم ولی تقزیبا همش رو جواب دادم .

فائزه محمدی جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 13:49

واقعا من همه چی خونده بودم ولی سوالا تخصصی بی نهایت سخت و با سال های قبل خیلی تفاوت داشتم با ٥سال پیش خیلی خیلی فرق داشت

شهریار جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 13:53

واقعا سوالات تخصصی ها آسان بود تشکر از شما
بوکان-هنرستان علامه طباطبایی

علی احمدی مقدم جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 14:22

تخصصی ها آسون بود و عالی فقط بانک اطلاعاتی یکم خسته کننده بود
با برنامه نویسی سی شارپ هم مشکلی نداشتم
کاردانش امام حسین - کاشمر - خراسان رضوی

Sima جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 15:24

سلام من منطقه سه هستم...با چه رتبه ای میتونم نرم افزار مشهد قبول شم؟

فاطمه جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 17:10

خدایی خیلی سخت بود:- مخصوصا شبکه وسیستم

فاطمه جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 18:45

الهی طراح سوالارو خدا ب زمین گرم بشونه آخه لعنتیا چی بهتون میرسه انقد سخت میگیرین

فرناز جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 18:47

حداقل یکم ب فکر بچهای کاردانشم بودین ک بیچارها باید چیکار کنن خیلی سخت بود

شیدا جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 18:49

سوالات سال های قبل خیلی راحت بود واقعا این بی انصافیه الهی عذاب وژدان بگیرین ب حق علی
ما فول فول بودیم همه چیو خوندیم ولی سوالای تخصصی ب حدی سخت بودن ک نمیتونستیم یکیو جواب بدیم

مهران محمدی جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 22:34

واقعا تمام سوالات تخصصی آسان بود به غیر از شبکه های رایانه ای.
آذربایجان غربی _شهرستان بوکان_هنرستان فنی و حرفه ای علامه طباطبایی _رشته کامپیوتر

نازنین شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 00:00

خدا لعنت کنه رئیس حوزه امتحانی شهرستان گچساران رو که نزاشت ماشین حساب ببریم رو جلسه می گفت اعلام کردن که دانش آموزا ماشین حساب نبرن

امیر شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 00:36

سوالات خوب بود
عمومی یکم سخت بود
تخصصی هم خوب بود ولی شبکه سخت بود
امیر میری *تربت حیدریه* هنرستان دکتر حسابی

زهرا شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 12:57

بد نبود سوالا ولی ما کاردانشیا خیلی بدبختیم باید چیزایی که نخوندیم امتحان بدیم ما فقط سیستم عاملمون یکیه بقیه درسارو من خودم کتاباشو گرفتم خوندم و این به نظرم خیلی بی انصافیه

f شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 15:13

شبکه سخت بود :|
برنامه دو سه تا سوالش سخت بود :|
عمومی ها هم که کلا راحت نبود ! البته دینی رو عجیب غریب آسون داده بودن ادبیات هم استاندارد رو رعایت نکرده بودن و قرابت معنایی ندیدم !ینی یه جمله بود فقط نه از اون شعریا که پارسال 30 درصد سوالای ادبیاتو تشکیل میداد ...
فک نکنم دانشگاهی که میخوام قبول شم

فاطمه یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 23:09

سوالات ریاضی خیلی سخت بود خدایی ولی دم طراح بقیه سوالات عمومی گرم بهتر بودن از ریاضی

امیر دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 02:31

اگه میشه سوالات کنکور مکانیک خودرو ٩۶ رو تو سایت یا کانال تلگرامتون بزارید هر جا میگردم پیدا نمیکنم

این وبلاگ فقط برای رشته کامپیوتر فنی حرفه ی و کاردانش است

مریم سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 09:14

سوالاش راحت بود... ولی اصن ب دانش اموزای کاردانش فک نکردنو سوال دادن... اخه یعنی چی ک حداقل ی امتیازی ب بچه های کاردانش نمیدن؟... شهری ک ماهستیم اصن مدرسه فنی نداره مجبوری باید بریم کاردانش

GG پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 01:34

لطفا راهنماییم کنین!
با 55 درصد تخصصی و 10 درصد ریاضی فیزیک!
بقیه درسا رو هم روی 30 تا 50 و دینی هم روی 80 شریعتی روزانه میارم؟
به نظر خودم که معجزه میخواد
خواهشا راهنمایی کنین استرس دارم!

با این درصدها میشه روزانه شریعتی قبول شد

Sara چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 03:33

سلام خسته نباشید
ینظرتون با
۵۰ درصد تخصی
دینی۴۰
ادبیات ۳۵
فیزیک ۲۰
شیمی ۱۲
زبان ۷۰
عربی و ریاضی سفید
تهران قبول شد؟

با این درصدها بله

زاده عصر چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 08:39

راضی بودم از تخصصی هاش و همچنین عمومی فقط ریاضی خیلی برام مشکل بود.

پریسا چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 09:06

سلام میشه بگین جواب کی میاد؟؟

سلام
بارها و از روش های مختلف گفته شده: دهه آخر شهریور

پریسا چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 16:41

آخه همه میگن فردا 16 شهریور جواب میاد

مهم خبر سایت سنجش است.

فاطمه چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 16:54

سلام من کنکورو فقط 10تا سوال تخصصی ک مطمئن بودم درسته زدم همین،
امکان قبول شدن تو دانشگاه دولتی شبانه یا روزانه هست یا ن؟؟

تقریبا خیر

ارین پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 02:57

سلام خسته نباشید
من این درصد هایی که زدم شمسى پور قبول مى شم؟
تخصصى٣١٪‏
ادبیات١٠٪‏
عربى ١١٪‏
دینى ٢٤٪‏
فزیک٢٠٪‏
شیمى ١٣٪‏

سلام
پسرها با این درصد حتی روزانه هم قبول خواهند شد.

فرهاد پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 16:38

سلام
مى خواستم ببینم این درصد هایی که زدن داشنگاه تهران قبول مى شوم ؟
تخصصى ٢٩،‏ ادبیات١١ ،فزیک ١٨،شیمى ١٥ ، دینى ١٧ ، عربى ٨
به نظر شما استاد قبول مى شوم ؟
کمک کنید مرسى

سلام.
شبانه حتما. روزانه شاید

محمد پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 22:53

سلام خسته نباشید
به نظرتون با این درصد ها دانشگاه شمسی پور قبول میشم :
تخصصی ها :۵۵
ادبیات:۴۴
دینی:۳۳
عربی :۴۰
فیزیک :۳۳
شیمی:۲۸

سلام
با این درصدها روزانه شمسی پور میتونی قبول بشی.

rany جمعه 17 شهریور 1396 ساعت 11:15

خیلی سخت بود مخصوصا درسهای تخصصی

فرهاد جمعه 17 شهریور 1396 ساعت 23:15

سلام و خسته نباشید
مى خواستم یه کمکى به من کنید من استرس دارم
با این درصد هایی که زدم شمسى پور قبول مى شوم
تخصصى :٢٩٪‏
ادبیات ١٠٪‏
عربى ١٢٪‏
دینى ١٧٪‏
شیمى ١٣٪‏
فزیک ١٨٪‏
ریاضى و زبان سفید

سلام.
با توجه به درصد تخصصی احتمال قبولی در نوبت شبانه را داری.

Artin سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 03:04

سلام من دانشگاه تهران شمسى پور قبول شدم مى خواستم کارنامه ام رو براتو بفرستن بزارید داخل کانال لطفا عکس کارنامه را براى کى بفرستم مرسى.

سلام
به شما تبریک گفته و براتون آرزوی موفقیت داریم.
خوشحال میشم کارنامه اتان را در تلگرام ارسال کنید.
@SaeedMirbagheri

فاطمه سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 15:06

سلام . سوالا خوب بودن ولی به نظرم پارسال اسونتر بود. امسال سیستم و شبکه و بانک اسون بودن ولی برنامه سازی انصافا سخت بود . من که برنامه سازی رو چندین بار عمیق خونده بودم و همه ی سوالاشو به آسانی حل می کردم به زور تونستم هفت تا سوالشو حل کنم . ولی به هر حال با رتبه سه رقمی دانشگاه الزهرای تبریز قبول شدم و خیلی خوشحالم . امیدوارم همه ی کنکوریا موفق باشند و به هر جا دوست دارند قبول شن .
راستی سه رقمی ها هم میتونن کارنامشونو واسه کانالتون بفرستن؟ اگه اره چجوری ؟

سلام
به شما تبریک گفته و براتون آرزوی موفقیت داریم.
خوشحال میشم کارنامه اتان را در تلگرام ارسال کنید.
@SaeedMirbagheri

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد