کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

برگزاری کنکور سال 95

امروز جمعه 22 مرداد 1395 است.

روزی که داوطلبان کنکور کاردانی پیوسته، با حضور در یک آزمون چند ساعته، نتیجه تلاش و زحمات چندین ماه خود را خواهند گرفت.

برای شما جوانان شرکت کننده در این آزمون آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی داریم. شما می توانید نظرات خود پیرامون آزمون امروز (سوالات - حوزه برگزاری آزمون - نحوه اجرا و غیره را) در قسمت نظرات این پست، همراه با نام شهر و هنرستان خود، ثبت نمایید.

نظرات 21 + ارسال نظر
Alireza khn جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 11:07 http://www.shahabweb.ir

سلام
کنکور خوبی بود انشالله همه همون جایی که میخوان قبول بشن

فاطمه بقایی جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 11:39

سلام حوزه امتحانی من در مدرسه ندای فاطمه واقع در شهرری بود
وقتی شروع ب تست زنی کردیم برقا رفت و هوا بسیار گرم بود
رسیدگی ب کنکوری ها هم ضعیف بود

zahra.z جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 11:57

سلام چرااینقدکامپیوترسخت بود؟؟

ریبوار جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 11:58

سلام خیلی سوالارو پیچونده بودن ایشالا سال دیگه

سمانه سادات کریمی راد جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 12:18

سلام خوب بود،در حد انتظارم بود...انشالله هرچی ب صلاحمه همون بشه

amir جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 12:43

تخصصیا واقعا پیچیده بود و خیلی سراغ جزییات رفته بودن! پارسال و پیرارسال واقعا اسونتر بود... خدا بدادمون برسه!!!

رضا جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 12:47

سلام.من تقریبا 35 تا فقط تخصصی زدم و 5 تا عمومی که میدونم از 40 تا 35 تاش صد در صد درسته.روزانه یا حداقل شبانه تبریز قبول میشم؟

مصطفی رحیم لو جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 13:42

آزمون خوب بود سوالاش تقریبا متوسط بود برنامه سازیش کیفیته بسیار پایینی داشت ولی بازم واس اولین سال خوب بود .
من راضی بودم
فقط ما که چالوس کنکور دادیم ماشین حساب نذاشتن.

Fatemeh جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 15:23 http://gcftehran.blogsky.com

سلام.کنکور خوب بود..واقعا هم خوب بود اگه واقعا کسی میخوند دیگه بهانه ای نداشت..ولی خودم سر جلسه حال خوبی نداشتم که به سوال ها دقیق تر جواب بدم.
با آرزوی قبولی همه هنر جویان..التماس دعا..!!

امید جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 16:20

سلام.طرح سوالات به سال 86 87 بر میگشت اصلا به کنکور های 94 93 شبیه نبود ..در هر صورت گذشته گذشته دیگه نمیشه کاریش کرد

محمد جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 16:41

سلام.سوالات تخصصی نسبت به سال های گذشته سخت تر شده بود ولی خدارو شاکرم که با تلاش زیادی که برای دروس تخصصی کردم از پسشون بر اومدم تا حدودی ، توی کنکور امسان دروس تخصصی خیلی به جزئات اشاره شده بود که اگر شخص مطالعه دقیق داشتبود راحت میشد جواب داد , ماهممون امروز کنکور رودادیم و سوال ها رو هم دیدیم درسی مثل سیستم عامل 95 رو با 94 مقایسه کنید متوجه میشید چقدر سخت ترشده بود و درس شبکه معلوم بود که از درس 5میاد چون طی سال های گذشته خیلی کم به درس 5 اشاره شده بود
درکل خوب بود با ارزوی قبولی همه دوستان.

Maede جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 16:58

سلام... سوالات بد نبودن ... ولی به نظرم نسبت به تستای سال پیش کمی پیچیده تر بود و از جاهایی که فکر نمیکردیم سوال بیاد طرح شده بود! و برنامه سازی فوق العاده آسون بود حتی از المپیاد کامپیوترم سطحش پایین تر بود..... امیدوارم هر کی به همون اندازه که تلاش کرده نتیجشو بگیره ..

Maede جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 18:46

به نظرتون با 60 تا 65 درصد تخصصی.. 60 درصد ادبیات ....60 درصد دینی ... 70 درصد زبان... ریاضی 1و2 سفید... 10 درصد فیزیک و 40تا50 درصد شیمی میشه دانشگاه شریعتی یا ولیعصر قبول شد؟

سارا شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 12:17

سلام. من امسال کنکور دادم بنظر شما با این درصدا روزانه قبول میشم
ادبیات 40
دین و زندگی 40
بقیه درسای عمومی رو صفر زدم
تخصصی شبکه 40
سخت افزار 30
اکسس 40
سیستم عامل 40
لطفا پاسخ بدین

بستگی به انتخابهاتون داره.
مثلا روزانه تهران با این درصدها قبول نخواهید شد.

آقایی شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 14:05

سلام.سوالات تخصصی آسون بود واقعا فقط سیستم عامل کمی سخت بود.تخصصیارو بالای پنجاه زدم.ولی عمومیا سخت بود به خصوص فیزیک.ریاضی کلا یکی زدم از عمومیا.تجربه جالبی بود کلا ولی قرار نبود از مطالعه آزاد شبکه سوال بیاد فکر کنم کمی طراح سوال بی دقتی کرده.

فاطمه قلیچ خانی شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 20:45

عاااااالی بود. فکر کنم ریاضی 3 رو صد درصد زدم .ان شاالله که یکی از تک رقمی هام. واقعا ممنون معلم عزیزم خانم رضایی.

حسین یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 00:57

جواب سوال های عمومی را میشه بزارین

سوال و پاسخ دروس عمومی را نداریم

مصطفی یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 12:45

سواله 141 برنامه سازی اشتباه تایپیه مهمی داشت چون تو برنامه نویسی حروفه بزرگ و کوچیک مهمه و طراح اصلا به این موضوع دقت نکرده بود

mehdi سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 22:49

سلام‌.کلید آزمون و سوالات رو کی قرار میدین؟؟

به زودی

هناس چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 20:38

سلام میگن دوشنبه جواب کنکورمون میاد...راسته؟؟؟؟؟؟

بله درسته.
برای اطلاع از اخبار کنکور در کانال تلگرامی عضو شوید.
@KonkorFani96

هناس دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 18:31

سلام من دانشگاه فنی کرمانشاه قبول شدم همون چیزی ک خودم میخواستم...باید واسه ثبت نام چیکار کنم؟؟آیا شماره تلفنی چیزی هست یا باید خودم ب اون دانشگاه رجوع کنم؟؟واسه ثبت نام چیکار کنم

به کانال تگرامی زیر مراجعه کنید.
@KonkorFani96

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد