کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

نتایج مسابقات علمی عملی مرحله استانی

اسامی هنرجویان راهیافته به مرحله تئوری کشوری

مسابقات علمی-عملی سال تحصیلی94-93

دانلود سوالات عملی مرحله استانی

 

مرحله کشوری مسابقات

بخش علمی: بصورت هماهنگ و در مراکز استانها در تاریخ 25/1/94 ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

بخش عملی: 6 نفر اول که بالاترین نمره بخش علمی کشوری را کسب نمایند، به بخش عملی راه می یابند. (از هر استان در هر رشته فقط یک نفر)

اسامی هنرجویان برگزیده سال دوم رشته کامپیوتر

نظرات 4 + ارسال نظر
sara سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 16:24

مرحله عملی اصلا عادلانه برگزار نشد.
بهشت و جهنم آدما همین دنیاس بالاخره کسی که اشتباه کرده یه جا گیر میکنه و باید جواب پس بده...

الی جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 14:58

سلام، من قبلا یه pdf دانلود کردم الان که نگاه کردم تو صفحه ی پایانی آدرس این وبلاگ رو نوشته بود
خواستم بپرسم باید بابت اون pdf که مربوط به تست های سخت افزار میشه، باید مبلغی پرداخت کنم؟

خیر.

محمد سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 11:44

ی سوال داشتم من تهرانی نیستم ولی توی بخش عملی هم قبول شدم از استان ما دو نفر قبول شدن هم عملی دادیم هم تئوری الان اون دو نفر میرن مسابقات کشوری یا نه باز با هم مسابقه میدن یکیشون میره کشوری؟؟؟

اسامی اعلام شده به بخش تیوری مرحله کشوری که بصورت هماهنگ و در مراکز استانها در تاریخ 25/1/94 ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد، راه یافته اند.

armin شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 17:12

چرا امتحان انقدر ساده بود آخه...؟ :(
مطمئنم نفری که از استان تهران میره بالا فقط به خاطر 2-3 تا تست برتری نسبت به بقیه قبول میشه...
کنکور های سال قبل و حتی امتحانای قلم چی سخت تر از این المپیاد بود :/
کسی نظارت به سطح برگزاری مسابقات داره اصلا؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد