کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

معرفی انجمن طراحان وب ایران

به اطلاع می رساند انجمن طراحان وب ایران به آدرس www.webdesignforum.ir از تاریخ 18/دیماه/1393 فعالیت خود را در زمینه های، آموزش و رفع مشکل طراحی سایت با سی ام اس های جوملا ، دروپال ، وردپرس و زبان های برنامه نویسی : PHP – HTML-CSS – JavaScript و سرویس های وبلاگ دهی: بلاگفا – رزبلاگ – بلاگ اسکی و مباحث هک و امنیت آغاز نموده است.

نظرات 5 + ارسال نظر
یک هنرجو یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 23:50

سلام و عرض خسته نباشید

ببخشید میشه یه کمی بیشتر توضیح دهید من متوجه نشدم یعنی اموزش طراحی وب ؟

maryam amini دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 19:57

salam anjomane khubi hastesh. mersi

محمد صادقی سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 09:39

سلام و خسته نباشید.
خیلی انجمن مفیدی هستش. آموزش های خیلی خوبی روزانه در این انجمن منتشر میشه که من دارم اونها رو دنبال میکنم. مهم ترین حسنش اینه که خدماتش رایگان و جنبه تجاری نداره . اینجور آدم بیشتر احساس یادگیری میکنه.

kaka یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 21:43

سلام دوست عزیز

چطوری میتونم css رو به html وصل کنم ؟

مگه برای وصل شدن به css مثلا از این کد تو html استفاده نمیکنند ؟

link rel=”stylesheet” href=”css/main.css” ><

خوب حالا وقتی که من این کد رو تو html وارد میکنم واسم این پیام میاد

my style,css is not on the local disk

الان باید چکار کنم ؟

Ali-milani سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 08:02 http://mahabi.blogsky.com/

سلام من وبلاگ شمارو روی وبلاگم لینک کردم ولی بازدید کننده هام 24 نفر ادم های مختلفه وبلاگمو 3 روزه درست کردم و 3 پست گزاشتم
من تو همین بلاگ اسکای مثل شما یه وبلاگ دارم راستی میشه کتاب های دیگران رو روی سایت بار گزای کرد
خواهشا جوابمو بدید
پیروز و سر زنده باشید

سلام
موفق باشید.
برای بارگذاری کتاب و محصولات دیگران، لازم است اجازه ایشان را داشته باشیم و یا موردی باشد که به صورت عمومی هست. مثل کتابهای درسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد