کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

مسابقات علمی عملی - دوره 12

شیوه نامه دوازدهمین دوره مسابقات علمی عملی شاخه فنی و حرفه ای سال تحصیلی 94-93 اعلام شد.

این مسابقات در سه مرحله برگزار خواهد شد.

بخش علمی

 90 نمره با ضریب 2

بخش عملی

80 نمره با ضریب 3

مبانی کامپیوتر

10

شبکه های کامپیوتری

10

برنامه سازی

1و2و3

50

برنامه سازی 1و2و3

20

بانک اطلاعاتی

8

سخت افزار

10

زبان تخصصی

10

بانک اطلاعاتی

30

سیستم عامل

12

ریاضی3

10

بخش عملی مرحله کشوری در تاریخ 16 اردیبهشت 94 و به میزبانی قزوین انجام خواهد شد.

در ادامه خلاصه شیوه نامه مسابقات به استحضار همکاران و هنرجویان محترم می رسد:

 

1- مرحله هنرستانی (علمی عملی)

بخش علمی: میانگین وزنی نمرات درس های اختصاصی نظری

بخش عملی: میانگین وزنی نمرات درس های اختصاصی کارگاهی

نمره پایانی (نمره بخش علمی ضرب در 2 + نمره بخش عملی ضرب در 3)

به ازای هر کلاس پایه سوم: 2 هنرآموز

در شهر تهران مرحله هنرستانی به صورت زیر و در قالب کنکور آزمایشی برگزار خواهد شد.

پیرو بخشنامه وزارتی 182796/410 مورخ 5/9/93 اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران شرایط برگزاری مرحله هنرستانی مسابقات را به شرح ذیل اعلام نموده است:

1- آزمون علمی به صورت هماهنگ در پایه های دوم و سوم با سوالات یکسان در تاریخ سه شنبه 30 دی 93 برای کلیه هنرجویان برگزار می گردد.

2- آزمون عملی بین 7 نفر برتر مرحله علمی هر کلاس در تاریخ 8/11/93 در داخل هر هنرستان برگزار خواهد شد.

3- انتخاب نفرات برتر جهت معرفی به مرحله استانی براساس حاصل جمع بخش علمی ضرب در 2 و بخش عملی ضرب در 3 به دست خواهد آمد.

4- ملاک تعیین نفرات برتر هنرجویان پایه دوم، بخش علمی مسابقات می باشد.

2- مرحله استانی مسابقات

برگزاری آزمون متمرکز

آزمون علمی: 100 درصد کتب سال دوم و سال سوم نیمسال اول و 20 درصد کتب سال سوم نیمسال سوم

سوال یکسان در سطح کشور در تاریخ 4/12/93  ساعت 10 الی 11:30 و انتخاب حداکثر 12 نفر برای مرحله عملی

آزمون عملی: در فاصله زمانی 16 الی 21 اسفند 93 بین 12 برگزیده مرحله علمی

تعداد 6 هنرجوی برتر هر رشته در استان، به بخش علمی مرحله کشوری راه می یابند.

3- مرحله کشوری مسابقات

بخش علمی: بصورت هماهنگ و در مراکز استانها در تاریخ 25/1/94 ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

بخش عملی: 6 نفر اول که بالاترین نمره بخش علمی کشوری را کسب نمایند، به بخش عملی راه می یابند. (از هر استان در هر رسته فقط یک نفر)

نظرات 21 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 14:58

خدا کنه قبول شیم!!!!!!!!!!!!!

امیر پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 00:35

سلام دوستان
میتونیم قبول شیم؟؟؟؟؟؟
خدا میدونه
ماتلاشمون رو بکنیم شاید فرجی حاصل شد؟
با تشکر از سایت خوبتون ممنون

سعید یاری پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 09:00 http://www.confo-learn.tk

منم رشته کامپیوتر هستم و الانم دارم برای مرحله استانی می خونم. امیدوارم که به یاری خدا بتوانم این مرحله را نیز پشت سر بگذارم.

هانیه رستمی شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 15:09

من هم واسه استانی تو منطقمون اول شدم امیدوارم واسه کشوری حداقلش عضو سه نفر اول شم، همگی موفق باشید.

یلدا شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 16:06

به غیر از مبانی،سخت افزار،ریاضی3،برنامه سازی 1و2،سیستم عامل1و2 و زبان تخصصی درس دیگه ای که نیست...؟

hamed wilson یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 20:03

ژاپنی ها میگن ما می تونیم مگه اینکه بلایی نازل شه...
ایرانی ها میگن ما نمی تونیم مگه اینکه فرجی بشه :/
.
بهتره به قول ژاپنیا بگم من می تونم مگه اینکه بلایی نازل شه...

sara دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 06:01

تمام تلاشمو کردم امیدوارم به ثمر برسه.

محراب دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 22:27

آقا آزمون دادم ... فک کنم صدرصد برم مرحله بعد

ان شاالله
اما....
اکثر شرکت کنندگان از آزمون راضی هستند چرا که سطح سوالات برای مرحله دوم مسابقات (برگزیدگان هر هنرستان) بسیار پایین و ساده بود.
مناسب بود در این مرحله از سوالات دانشی کاسته و به سوالات مفهومی اضافه می شد.

الهه سه‌شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 22:18

کی نتایجو اعلام میکنن ؟؟؟
کسی میدونه آیا ؟؟؟؟؟؟

امیر چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 21:30

سلام
اگه کسی فهمید نتایج رو کجا و چه زمانی اعلام میکنن به منم خبر بده
خیلی ممنون

آرمین چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 22:48 http://www.hesereyhan.blogfa.com

دوستان تو کدوم سایت نتایج و میزنن ..دبیرمون ثبتناممون کرده ادرس یادش رفته هرکی میدونه بیاد وبم بگه

zahra پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 21:51 http://www.asheghaneasmani.persianblog.ir

سلام،آزمون سطح سوالاش خوب بود
اگه خدا بخواد قبول میشم حتما
راستی میدونین جوابش کی میاد عایا؟؟؟

Armin جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 23:15

سطح سوال ها واقعا در حد این مسابقات نبود، اگر به سوال های سال های گذشته یه نگاهی بندازید این مسئله کاملا مشهوده. بیشتر سوال ها حفظی بود تا مفهومی، از اون تعداد کم سوال های مفهومی هم چند تاش مشکل داشت و جواب در گزینه ها نبود، حتی توی یکی از سوال های بخش سیستم عامل جواب مشخص شده بود :| فکر می کنم اختلاف تراز کسایی که قبول میشن با کسایی که قبول نمیشن خیلی خیلی کمه که این اصلا خوب نیست و ضعف این مسابقه رو نشون میده، یه چیز دیگه که جالب بود برام ابن بود که توی حوضه ی ما هم مدرسه ای ها پشت سر هم نشسته بودن، یعنی کسایی که با هم دوست بودن پشت سر هم بودن و خودم شاهد چندین تقلب بودم، و جالب تر این که وقتی مستقر بودیم و قبل از امتحان از بلندگو اعلام شد که دانش اموزان لطفا تلفن همراه خود را خاموش کنند!!! اصلا برای چی تلفن همراه باید همراه دانش اموز باشه و هیچ اقدامی برای بررسی بچه ها قبل از ورود به حوضه نشد؟! چرا قبل از شروع توی حوضه در حالی که چند دقیقه به شروع امتحان مونده بچه ها با هم سلفی می گیرن؟؟ اصلا جو امتحانی وجود نداشت، انگار یه امتحان کلاسی بود! به هر حال امیدوارم هرکسی که شایسته تره به مرحله ی بعدی بره و حق کسی با این سوال های سطح پایین ضایع نشه. یه نکته ی دیگه که خیلی جالبه اینه که این مسابقه یه سایت رسمی نداره :/ اصلا معلوم نیست کی جواب ها میاد، یه اموزشگاه خصوصی مثل قلم چی کارنامه ی ازمون چند صد هزار نفر رو در عرض ۴ ساعت اماده می کنه اما ما برای همچین مسابقه ای باید چندین روز صبر کنیم! به هر حال مرسی، امیدوارم نظرم به گوش مسئولین برسه و سعی کنن حداقل برای سال های اینده نظارت بیشتری روی سوال ها و سطح برگذاری داشته باشن، با تشکر.

وحید شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 19:49

سلام دوستان.
من داخل آزمون شرکت کردم. شما نمیدونید نتایج تمام استان ها کجا میزنن ؟

ویدا شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 20:44

سلام منم رشتم کامپیوتره و در حال حاضر دارم خودمو واسه مرحله کشوری 25 فروردین آماده میکنم انشالله که قبول بشم.

شهریار سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 01:33

درود...
من بچه قزوینم خواستم عرض اندامی کرده باشم،،،و به محضرتون برسونم اونایی که فکر میکنن تو این مسابقات اول میشن،فقط فکر کردن،اولشم من هنوز نمردم شما اول بشید دوماً هرکی تو قزوین شاخو شانه بکشد زنده برنمیگرده شهرش...
افتاد!؟

مونا دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 22:20

سلام من خودمو دارم برای مسابقه اماده میکنم لطفا مارو از دعای خیرتون محروم نکنین درضمن شماهایی ک از حسودیتون رای منفی میدید بهتره ی فکری ب حال خودتون بکنین ک انقد بد خواه دیگرانید امیدوارم هممون تا مراحل کشوری بریم و جزو نفرات برتر برای کشور عزیزمون ایران مقام بیاریم ممنون

محمدرضا شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 17:15

دعا کنید همه قبول بشیم.

سلام.
من دعا میکنم ولی ....
از هر شهری تعداد محدودی به مرحله بعد میروند.

reza یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 16:06

سلام. من فردا میخوام برم مسابقات خیلی استرس دارم امیدوارم برنده بشم
ممنون ار سایت خوبتون

MA30H جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 22:15

سلام
بچه ها من امتحان رو روز سه شنبه دادم
مطمئنم که 50% ریاضی زدم:چون با معلمم نشستم حل کردم دیدم 50% دقیق در امده...
وبقیه هم حدود 70تا50% زدم
بنظرتون قبول میشم

زهرا شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 13:23

من چخوری این سوال و با پاسخنامه دانلودش کنم کمکم کنید

روی اسم فایل یا سال کلیک کنید. لینک دانلود فعال می شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد