کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

ارزیابی گروه های آموزشی در سال تحصیلی 93-92

دبیرخانه کشوری کامپیوتر، نتایج ارزیابی گروه های فنی وحرفه ای و کاردانش استانها در سال تحصیلی 93-92 را اعلام نمود.

نرم افزار آموزشی کتاب برنامه سازی1(#C)

آقای مهندس داود چهریان از هنرآموزان ساعی و خلاق شهرستان خمینی شهر اصفهان، CDآموزش کتاب برنامه سازی 1 به زبان #C را تهیه نموده و بخش آزمایشی آن را برای معرفی لوح فشرده نامبرده، با حجم 10مگابایت در سایت خود قرار داده است.

نرم افزار آموزشی به حجم 206MB قابل دانلود است وبرای فعال سازی لازم است از طریق سایت اقدام فرمایید. هزینه فعال سازی 4500 (چهارهزاروپانصدتومان) برای هر CD می باشد. پس از دانلود نرم افزار، جهت فعال سازی، از سایت مربوطه گزینه خرید شماره سریال را انتخاب نمایید.

نرم افزار آموزش برنامه سازی1 (#C) را از اینجا دانلود فرمایید.

تغییر مالکیت وبلاگ

دوستان و وفاداران سلام

براساس صلاحیت های مورد نظر کارشناسی گروه های آموزشی فنی و حرفه ای و کاردانش، از این تاریخ این وبلاگ به دلیل بازدید کننده های بالایی که دارد همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد ولی به صورت شخصی اداره خواهد شد و هیچگونه مسئولیتی متوجه گروه های آموزشی نیست. ما اخبار گروه های آموزشی را در همین وبلاگ قرار می دهیم تا از فعالیت های دوستان، در گروه های آموزشی از همین مجرا مطلع شوید.

ارادتمند همه ی عزیزان بیننده  هستیم.

نویسندگان: مهناز کارکن- سیدسعید میرباقری

تبریک سال جدید تحصیلی و معرفی اعضای جدید گروه کامپیوتر

سال تحصیلی 94-93  را به تمامی هنر آموزان ، هنرجویان عزیز تبریک  می گوییم. از زحمات بی شائبه ی  اعضای گروه کامپیوتر در سال گذشته آقای مهندس میر باقری ، خانم مهندس کارکن و همین طور اعضای قطب گروه کامپیوتر خانم ها بنفیری، تجلیل، گهر کبودی، طزری و شهابی تشکر و قدردانی به عمل می آید.                           

      گروه کامپیوتر فنی حرفه ای در سال تحصیلی جدید روزهای شنبه در ساختمان گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران فعالیت دارد و اعضای آن خانم ها  مهندس خلیلی،مهندس  سیفی،  مهندس محمدزاده می باشند.به اطلاع می رساند از این تاریخ جهت آگاهی از فعالیتهای گروه به سایت www.tehrangam.tedu .ir  مراجعه نمایید .بدیهی است تنها منبع اطلاع رسانی معتبر برای گروه های فنی این سایت می باشد .

    امیدواریم با همکاری و حمایت شما دوستان و سروران عزیز، بتوانیم خدمات ارزنده ای را در سال جدید ارائه نماییم.

                گرو ه های آموزشی فنی حرفه ای کامپیوتر