کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

برگزاری کارگاه آموزشی راهبردهای همیاری2

پنجمین همایش گروه آموزشی کامپیوتر فنی­ وحرفه­ ای شهر تهران روز پنج­شنبه 10 بهمن 92  با حضور 79 هنرآموز از ساعت 8:30  الی 13 در هنرستان حضرت فاطمه(س) منطقه 6 برگزار گردید.

جلسه با تلاوت قرآن توسط هنرجوی ناشنوای هنرستان آغاز گردید. بعداز اجرای سرود ملی توسط هنرجویان، سرکار خانم پروانه حیدری –مدیریت محترم هنرستان- توضیحاتی پیرامون آموزش و پرورش استثنایی و هنرجویان مشغول به تحصیل در این مرکز ارائه نمودند.

  

این جلسه که قسمت دوم کارگاه آموزشی "راهبردهای همیاری در فرایند یاددهی-یادگیری" می­باشد، به صورت "تدریس گروهی" برگزار گردید.

مدرسین همایش آقای دکتر آیدین مهدیزاده تهرانی و همسر محترمشان سرکار خانم مهندس شادی عظیمی در ابتدا به مرور مباحث جلسه قبل (9 آبان 92) پرداختند. سپس شرکت­ کنندگان براساس کاغذهای رنگی تصادفی به 6 گروه تقسیم شده و مباحثی از قبیل طرح درس مبتنی بر مشارکت و فضاسازی کارگروهی در کلاس را به صورت عملی تمرین نمودند.

هنرستان حضرت فاطمه زهرا(س) باغچه ­بان شماره 4- دارای رشته ­های کامپیوتر طراحی و دوخت و پایه اول دبیرستان و همچنین مقطع راهنمایی می­باشد. در رشته کامپیوتر 7 هنرجوی سال دوم و 7 هنرجوی سال سوم دارد. هنرآموزان محترم رشته کامپیوتر این هنرستان خانم للهی و خانم قاسمی ­نجات هستند که بدینوسیله از زحمات این دو بزرگوار برای فراهم کردن مقدمات این همایش کمال سپاسگزاری را داریم.

گروه آموزشی از سرکار خانم حیدری-مدیریت محترم- و خانم­ها کرمی - مطهری - قطبیان که در روز تعطیل پذیرای ما بوده و برای برگزاری این همایش زحمات فراوانی متحمل شدند، تقدیر و تشکر می­نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد