کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

هنرستان پروین اعتصامی

جلسه دوم کارگاه آموزشی شبکه های کامپیوتری


مکان: هنرستان دخترانه پروین اعتصامی منطقه 17


زمان: روز چهارشنبه 18 دی 92 ساعت 8 الی 12:30


آدرس: خیابان قزوین – دوراهی قپان – خیابان تهمتن


(خارج از طرح زوج و فرد)

 H. Parvin

 

نظرات 18 + ارسال نظر
همکار دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 19:36

خسته نباشید

همکار دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 22:11

خدا قوت

ابوالفضل باقری چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 21:57

با سلام
لطفا در صورت امکان محتوی دوره را بروی وبلاگ قرار دهید تا همکاران کل کشور از آن استفاده کنند.

الهام جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 22:44

من دانش اموز پروین اعتصا می هستم خدایی خیلی مدرسه ی خوبیه

رعنا یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 23:08

سلام مدرسه ی عالی داریمفقط قربون دستتون وبلاگ تون رو قشنگ تر کنید

فائزه جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 14:35 http://gcftehran.blogsky.com

مدرسه مون خیلی خوبه فقط خیلی سخت گیرن خداکنه منو امسال ثبت نام کنن اونجا

الهه سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 08:31

سلام
هنرستان پروین اعتصامی ، یکی ازبهترین هنرستان های منطقه است مخصوصا دررشته ی کامپیوتر .... و باید بگم که دبیرهای فوق العاده خوبی داره... ولی خیلی مدرسه ی سختگیریه... با تشکر

زهره سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 13:41

منم امسال میخوام رشته کامپیتر وردارم بیام پروین اعتصامی میگن خیلی خوبه و دعا میکنم که بتونم بیام

نگین چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 17:45

سلام .من دوسال تو این مدرسه درس خوندم .بهترین روزای زندگیم بود .مدرسه فوق العااااااادا ای هست .با بهترین کادر آموزشی

الناز دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 13:17

سلام مدرسه ی خوبیه فقط دعا کنید امسال منو ثبت نام کنن خاهش

reyhane پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 15:28

مدرسش عالیییییییییییه....من خودم دوسال تو همین مدرسه درس خوندم....معلماشم فوق العادن....مخصوصا معلمای تخصصیش

samira دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 22:47

سلام ببخشید من امسال سال نهم دبیرستان چهرازی هستم امسال می خوام انتخواب رشته کنم به نظرتون به رشته ی کامپیوتر بیام خوبه و این هنرستان

و برای ثبت نام چه مراحلی داره آیا آزمون ورودی هم داره ممنون از این که پاسخ بدید

مهسا یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 21:32

مدرسش چجوره؟چقدر شهریه میگیره تورو خدا زود بگید

ما که خبر نداریم.
باید حضوری مراجعه کنید

هانیه شنبه 20 آبان 1396 ساعت 21:54

با سلام من امسال ثبت نام کردم از نظر آموزشی فوق العاده است بخصوص که معاونی را بچه ها میگن عوض شده از همه لحاظ عالی

zahra چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 18:56

سلام میشه یکم درمورد این مدرسه توضیح بدید
ممنون

:(: جمعه 24 فروردین 1397 ساعت 23:15

این هنرستان از هر لحاظ عالی هم رشته حسابداری هم کامپیوتر بهترین کادرا رو داره مخصوصا رشته ی کامپیوتر تمامی دبیران عالین ولی با ارزشترین دبیران خانم قربانی ، خانم فقیهی و از مهم و با ارزشتر وجود دبیر شایسته خانم احمدپوریه
این سه دبیر دلسوزترین و عالی و بهترینن


کسایی که برای ثبت نامه کامپیوتر میخوان اقدام کنن من این هنرستان رو بهشون پیشنهاد میدم مطمئن باشید بهترین انتخاب
از نظر شهریه همه نگران نباشید نسبت به کادر و تجهیزاتی که داره و... خیلی خوبه و مناسب

مریم چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 20:59

سعلام*-*من میخوام بیام این مدرسه رشته حسابداری
هزینش چقدره؟:/
من ریاضیم زیاد خوب نیست در حد۱۳-۱۴ بنظرتون به مشکل میخورم:((؟!!

سلام
این سوالات را باید حضوری از هنرستان بپرسید

زهرا دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 ساعت 01:23

سلام بچها رشته خیاطی داره؟؟؟

سلام
بله.
اسامی هنرستانهای شهر تهران همراه با رشته های تحصیلی در کانال تلگرامی زیر است
@gcfiran

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد