کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

سایت آموزش سخت افزار

سایت آموزش سخت افزار

نظرات 4 + ارسال نظر
فرشته حاتمی مطفری چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 21:29

از اینکه نرم افزاری را که سه سال بیش تقدیمتان کردم روی

سایت گذاشتید متشکرم

حق با شماست ولی چه زود سه سال گذشت!
کاش زودتر یادآوری می شد.

مهناز کارکن پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 18:35

سلام خانم حاتمی
از شما تاحالا کامنتی با نام خودتان ندیده بودم. بدنیست گاهی اتفاقاتی بیفته به این شکل که دوستان بازدید کننده وبلاگ را بیشتر بشناسیم.اما لطف می کنید اگر درباره ارسال نرم افزار و اینکه چطوری رفته تو این سایت توضیح بدین.
من کنجکاو شدم و احتمالا همکارای دیگه هم همینطور.

بهر حال ممنون که مارو حمایت معنوی می کنید.

فرشته حاتمی مطفری شنبه 18 آبان 1392 ساعت 16:15

سلام خانم کارکن

با توجه به اینکه بنده چند سال سخت افزار تدریس می کردم همیشه به دنبال یک شبیه ساز سخت افزار بودم پس از حستجو های فراوان در یک سایت آن را پیدا کردم پس آن را به اداره کل برده وتقدیم به آآقایان وخانمها در گروه هاای کامپیوتر کردم تا از این طریق در اختیار همه ی همکاران قرار گیردولی متاسفانه دیر اقدام شد. به هر حال نرم افرار در اختیار گروه ها ی کامپیوتر می باشد برای دریافت آن نیز می توانید از طزیق ایمیل با بنده تماس بگیرید

[ بدون نام ] جمعه 8 آذر 1392 ساعت 17:56

سلام با تشکر از شما ُروش استفاده از این نرم افزار چگونه است ؟ ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد