کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

اولین همایش در سال تحصیلی 93-92

با توجه به اینکه احتمالاً کتابهای رشته کامپیوتر فنی و حرفه­ای طی سه سال آینده تغییراتی نخواهند داشت، گروه آموزشی در نظر دارد در سال تحصیلی جاری علاوه بر برگزاری همایش­ها و کارگاههای مرتبط با کتاب­های درسی، جلساتی با هدف توان افزایی و ارتقای کیفیت مهارتهای معلمی برگزار نماید.

با عنایت به این رویکرد، اولین کارگاه گروه آموزشی در سال تحصیلی 93-92 با موضوع "راهبردهای همیاری در فرایند یاددهی-یادگیری (1)" برگزار می­شود.

استاد: آقای مهندس آیدین مهدیزاده تهرانی

مکان: هنرستان باقرالعلوم

آدرس: خیابان انقلاب – نبش خیابان نامجو (گرگان)

زمان: پنجشنبه 9 آبان ساعت 8 الی 13

گروه آموزشی در تلاش است براساس بخشنامه شماره 62/128643 مورخ 22/7/92 با موضوع "برگزاری دوره­های آموزشی کوتاه مدت در مدارس (مدرسه محور)" و با برگزاری دوره تکمیلی این کارگاه، گواهی ضمن خدمت برای شرکت­کنندگان صادر نماید.

دوره تکمیلی در یکی از دوشنبه­های بهمن برگزار خواهد شد.

تغییرات کتب درسی 93-92

وضعیت تغییرات کتابهای درسی رشته کامپیوتر برای سال تحصیلی 93-92 به شرح جدول زیر می­باشد:

ادامه مطلب ...

نرم افزار آموزش Captivate

 

نرم‌افزار آموزش Captivate که به سفارش معاونت تالیف، تولید مواد و رسانه‌های آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی جهت استفاده هنرآموزان و هنرجویان تولید شده است، در وبلاگ بارگذاری شد.

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم   

ادامه مطلب ...

المپیاد کامپیوتر

آزمون مرحله­ی اول المپیاد کامپیوتر هم­زمان با سایر المپیادها در فصل زمستان و معمولا در اوایل بهمن­ماه برگزار می­گردد. دانش­آموزان سال­های اول، دوم و سوم دبیرستان در رشته­ی ریاضی-فیزیک، و همچنین دانش­آموزان سال­های دوم و سوم رشته­ی کامپیوتر در شاخه­ی فنی­حرفه­ای و کاردانش که شرایط نمره­ی اعلام شده توسط باشگاه دانش­پژوهان جوان را داشته­ باشند می­­توانند در آن شرکت کنند. سوال­های این آزمون به صورت چندگزینه­ای می­باشد. سطح این امتحان از آزمون­های مرحله­­ی اول سال­های قبل از ۱۳۸۸ ساده­تر و مرتبط با مسائل مقدماتی ریاضیات گسسته و ترکیبیاتی، خلاقیت و حل مساله است.

وب سایت کمیته ملی المپیاد کامپیوتر ایران

هنرجویان عزیز توجه نمایید مسابقات علمی/عملی هنرستان­های فنی­وحرفه­ای آزمون دیگری است که مختص هنرجویان هنرستانی برگزار می شود. 

آغاز فعالیت گروه آموزشی در سال تحصیلی 93-92

با توکل به خداوند مهربان، اولین و دومین جلسه گروه آموزشی رشته کامپیوتر فنی­وحرفه­ای شهر تهران در سال تحصیلی 93-92 با حضور اعضای گروه آموزشی (اداره کل و قطب­های پنج­گانه) در تاریخ­های اول و هشتم مهرماه در ساختمان گروه‌های آموزشی برگزار شد. از هفته آتی اعضای قطب­ در محل­های تعیین شده حضور بهم خواهند رساند.

به اطلاع همکاران محترم می­رساند روز فعالیت گروه آموزشی دوشنبه­ها از ساعت 8 الی 14 بوده و هنرآموزان عزیز می­توانند در این ساعت توسط شماره تلفن  66498667 با گروه آموزشی ارتباط داشته باشند.

همچنین گروه آموزشی از طریق بخش نظرات وبلاگ و پست الکترونیک GGFtehran@gmail.com آماده دریافت نظرات ارزشمند شما همکاران گرامی می­باشد.

برای آشنایی با "اعضای گروه­ آموزشی و قطب­ها" به صفحه "اعضای‌ گروه‌ آموزشی در سال 93-92" مراجعه نمایید.