کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

چهارمین و آخرین جلسه قطبها

چهارمین و آخرین جلسه هماهنگی قطب­های گروه کامپیوتر فنی­وحرفه­ای شهر تهران روز دوشنبه 16 اردیبهشت 92 از ساعت 9 الی 12:30 در ساختمان گروه­های آموزشی اداره کل با موضوع "بررسی عملکرد گروه در سال تحصیلی 92-91" برگزار گردید. 

آقای میرباقری – سرگروه رشته- با تبریک روز زن و گرامیداشت هفته معلم، گزارشی از فعالیت­های انجام شده ارایه نمودند. سپس همکاران ضمن تکمیل پرسشنامه مرتبط با فعالیت­های صورت گرفته و برنامه­های سال آینده، در مورد موضوعات مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سرکار خانم دکتر صانعی - کارشناس گروه‌های آموزشی فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش- با حضور در جلسه، از فعالیت­ها و عملکرد اعضای گروه، تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 14:43

با تشکر از همکاران گروه کامپیوتر

کاویانی جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 23:08

از همه همکاران عزیز وخوبم تشکر و قدر دانی میکنم و برایشان بهترین ها را آرزو دارم

محمد حسن آیت اللهی شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 17:14

سلام خسته نباشید خدمت تمامی همکاران گرامی انشااله که درتمامی مراحل زندگی موفق و پیروز باشید

[ بدون نام ] شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 23:31

از کلیه همکاران محترم تشکر می کنم .خصوصا از سرگروه بسیار فعال ،جناب آقای مهندس میرباقری که همیشه به بهترین نحو عمل نمودند.به امید اینکه همه عزیزان موفق و سربلند باشند

مهناز کارکن سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 00:40

سلام
درست نمیدونم ولی فک کنم
مهندس ایمانی و خانم محمدزاده منطقه 5 در مسابقات تولید محتوا رتبه کسب کردند.
ببینید اگه درسته و صلاح میدونید ازشون تقدیر وبلاگی بشه.
سپاسگزارم

الهام فرسیو جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 08:21

از همه همکاران عزیز و خوبم تشکر و قدردانی می کنم و برایشان بهترین آرزوها را دارم
از فعال بودن گروه خیلی ممنون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد