کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

سوالات کنکور 5 سال اخیر

با عنایت به فرارسیدن زمان ثبت نام کنکور کاردانی پیوسته سال 92 و با توجه به درخواست همکاران و هنرجویان، سوال و پاسخ سوالات کنکورهای پنج سال­ اخیر برای چندمین مرتبه در وبلاگ گروه بارگذاری می­شود.

گواهی حضور

همکاران محترمی که تاکنون گواهی حضور شرکت در همایشهای گروه کامپیوتر فنی و حرفه ای را  دریافت نکرده اند، برای دریافت می توانند روزهای دوشنبه به ساختمان گروههای آموزشی مراجعه نمایند.   

جدول‌ ارزشیابی‌ دروس ‌تخصصی92-91

چهارمین و آخرین جلسه قطبها

چهارمین و آخرین جلسه هماهنگی قطب­های گروه کامپیوتر فنی­وحرفه­ای شهر تهران روز دوشنبه 16 اردیبهشت 92 از ساعت 9 الی 12:30 در ساختمان گروه­های آموزشی اداره کل با موضوع "بررسی عملکرد گروه در سال تحصیلی 92-91" برگزار گردید. 

آقای میرباقری – سرگروه رشته- با تبریک روز زن و گرامیداشت هفته معلم، گزارشی از فعالیت­های انجام شده ارایه نمودند. سپس همکاران ضمن تکمیل پرسشنامه مرتبط با فعالیت­های صورت گرفته و برنامه­های سال آینده، در مورد موضوعات مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سرکار خانم دکتر صانعی - کارشناس گروه‌های آموزشی فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش- با حضور در جلسه، از فعالیت­ها و عملکرد اعضای گروه، تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

ثبت نام کنکور کاردانی پیوسته سال 92

به نقل از سایت سازمان سنجش آموزش کشور، به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون دوره­های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی­وحرفه­ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1392 می­رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً به صورت اینترنتی از روز پنج­شنبه مورخ 19/2/1392 آغاز و در روز پنج­شنبه 26/2/1392 پایان می­پذیرد.

ضمناً اطلاعیه این سازمان در خصوص شرایط و ضوابط و نحوه ثبت­نام از روز دوشنبه 16/2/92 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت و همچنین در نشریه پیک سنجش روزهای دوشنبه 16/2/92 و 23/2/92 منتشر خواهد شد.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون مذکور در روز جمعه مورخ 25/5/92 برگزار خواهد شد.

تبریک روز زن و روز معلم

ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) -روز مادر و روز زن- مبارک باد.

 فرارسیدن روز و هفته معلم را که با فصل شور انگیز بهار و ایام خجسته شکوفایی طبیعت توام گشته، به حضور همه معلمان و خانواده گرامیشان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگی  را همراه با عزت و سربلندی از خداوند بزرگ مسئلت می­نمائیم.

جشنواره ICT آموزش و پرورش

جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش از 7 تا 10 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران غرفه 14 و 15 در حال برگزاری است.

روز دوشنبه جمعی از همکاران گروه­های آموزشی فنی­حرفه­ای و کاردانش شهر تهران از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند. 

آماده شدن گواهی ضمن خدمت

گواهی ضمن خدمت دوره بسته­های نرم­افزاری3 – مدرس خانم الوندی- آماده تحویل می­باشد.

همکاران محترم جهت دریافت به مرکز آموزش نیروی انسانی منطقه 7 به آدرس خیابان شریعتی – تقاطع معلم – کوچه عندلیبی­منش – جناب آقای حسن­پور مراجعه نمایند.