کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

نرم‌افزار آموزش Captivate

نرم‌افزار آموزش Captivate که به سفارش معاونت تالیف، تولید مواد و رسانه‌های آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی جهت استفاده هنرآموزان و هنرجویان تولید شده است، روز دوشنبه 27 آذر بدستمان رسید.

از جناب آقای باغشیخی مدیریت محترم هنرستان چمران که این CD را تهیه و به تعداد 20 عدد تکثیر و در اختیار گروه آموزشی کامپیوتر قرار داده‌اند، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

همکاران علاقمند می‌تواند با مراجعه به گروه در روزهای دوشنبه یا شرکت در جلسات، این نر‌م‌افزار را تهیه نمایند.

بازدید علمی-پارک فناوری پردیس

روز دوشنبه 27 آذر 91 همکاران گروه آموزشی کامپیوتر فنی‌وحرفه‌ای شهر تهران از پارک فن‌آوری پردیس و گروه شرکت‌های پارس آنلاین مستقر در این پارک بازدید به عمل آوردند. بعداز پذیرایی و مباحث مقدماتی؛ همکاران بخش‌های پشتیبانی، VSAT، سرورهای Sun و بانک‌های اطلاعاتی، زیرساخت‌وذخیره‌سازی، اشتراک فضا و سرورهای اختصاصی شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، مدیریت خدمات فناوری، پشتیبانی ADSL، سیستم‌های خنک‌کننده و ژنراتورهای مرکز را مشاهده نمودند.

دراینجا مراتب تشکر و قدردانی گروه آموزشی را از مهندس فراز (مدیریت داخلی)، مهندس نوشری (کارشناس دیتاسنتر) مهندس کهنمویی (کارشناس NOC) که در این بازدید توضیحات فنی‌وعلمی را ارایه نمودند، اعلام می‌نماییم.

شایان ذکر است از آقای مهندس احتشام‌مهر که مسئول هماهنگی بازدید بودند، سپاسگزاری نماییم.

ادامه مطلب ...

تشکرازگروه کامپیوترآذربایجان شرقی

گروه آموزشی کامپیوتر فنی‌وحرفه‌ای استان آذربایجان شرقی تعداد 4 حلقه DVD شامل مجموعه نرم‌افزارها و مطالب درسی و آموزشی مرتبط با رشته کامپیوتر را برای گروه‌های آموزشی رشته کامپیوتر سراسر کشور –از جمله شهر تهران- ارسال نموده است.

بدین‌وسیله‌ازهمکارانمان‌دراستان‌آذربایجان‌شرقی و کلوپ‌کشوری‌کامپیوتر تشکرمی‌نماییم.

http://www.cmpclub.forummate.com/index.php

همچنین از هنرآموزان رشته کامپیوتر دعوت می‌شود در آزمون آنلاین برنامه‌سازی در تاریخ 19 دی‌ماه شرکت نمایند.

http://teg-eaedu.ir/FAZMON

نمایشگاه الکامپ 91

الکامپ (ELECOMP)، مخفف Electronics, Computer & E-Commerce و نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک است.

نمایشگاه الکامپ هر سال در تهران و محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شده و بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است و همچنین پربازدید کننده‌ترین نمایشگاه تخصصی در میان بیش از 50  نمایشگاه داخلی محسوب می‌شود.

جدول‌ ارزشیابی‌ دروس ‌تخصصی92-91

جدول ‌ارزشیابی‌ دروس‌ تخصصی ‌رشته ‌‌کامپیوتر در یک فایل 15 صفحه‌ای ‌به ‌‌همراه ‌‌نمره ‌هر فصل، بارم‌ نظری و عملی و نمره قبولی ‌دروس‌ که ‌توسط دفتر برنامه‌ریزی و تألیف آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش تهیه شده است، در وبلاگ گروه بارگذاری شد.

فایل جدول ارزشیابی دروس تخصصی - 92-91

خلاصه این 15 صفحه را در جدول زیر ملاحظه می‌فرمایید.

ادامه مطلب ...

دومین جلسه هماهنگی قطب‌ها

دومین جلسه گروه آموزشی کامپیوتر با حضور کلیه اعضا (گروه اداره کل و همکاران مستقر در قطب‌ها) روز دوشنبه 6 آذرماه 91 از ساعت 9 تا 12:45 در ساختمان گروه‌های آموزشی برگزار شد. مهمترین موضوعات مطرح شده عبارتنداز: 



ادامه مطلب ...