کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

همایش کتاب چندرسانه ای

اولین همایش گروه آموزشی کامپیوتر فنی­وحرفه­ای شهر تهران در سال تحصیلی 92-91 با حضور اعضای گروه آموزشی، اعضای قطب­های پنجگانه و هنرآموزان رشته کامپیوتر روز پنج­شنبه مورخ 4/8/1391  از ساعت 8:30 الی 13:00 در هنرستان دخترانه فیروزکوهی منطقه 11 و با شرکت 57 نفر برگزار گردید. 

جلسه با تلاوت قرآن مجید و پخش سرود ملی آغاز شد. سپس آقای میرباقری (سرگروه گروه آموزشی) ضمن خیرمقدم به حاضرین گزارشی از عملکرد و برنامه­های گروه آموزشی در سال تحصیلی جاری به استحضار شرکت­کنندگان رساندند.

ساعت 8:50 صبح آقای مهندس طباطبایی (مدرس همایش) به بررسی کتاب درسی و امکانات نرم­افزار Adobe Captivate   از طریق ویدئوپرژکتور و نرم­افزار NetSupport پرداختند. مهمترین موضوعات مطرح شده عبارت بود از:

معرفی و بررسی ویژگی‌ها و برتری‌های Captivate 

شروع کار و ایجاد یک پروژه جدید

 بررسی ابزارهای مختلف و کاربردها آنها

ساخت آزمون و بانک سوال

نشر پروژه و استانداردها

پرسش و پاسخ 

در پایان، از همایش نظرسنجی به عمل آمد و نظرات و پیشنهادات همکاران به صورت کتبی و شفاهی دریافت شد که برخی از موارد مطرح شده در حال پیگیری است. مهمترین خواسته همکاران از گروه آموزشی، برگزاری همایش در روزهای مختلف هفته به ویژه پنج‌شنبه است. همانطور که در همایش اعلام شد با توجه به روزکاری گروه در روزهای دوشنبه این موضوع دارای مشکلات بسیاری برای سازمان و ما می‌باشد.

یک گلایه کوچک از همکاران داریم و آنکه برخی عزیزان با تاخیر در جلسه حضور بهم رسانده و برخی نیز قبل از پایان همایش، جلسه را ترک کردند!

گـروه ‌آموزشی کامپیوتر از مدیریت هنرستان فیروزکوهی سرکـار خـانم حکیمی و سایر پرسنل هنرستان که صمیمانه امکانات لازم جهت برگزاری مناسب همایش را فراهم نموده و پذیرای شرکت‌کنندگان بودند، تقدیر و تشکر می‌کند.


آقای طباطبایی مولف سه جلد کتاب درباره نرم­افزارهای چندرسانه­ای از جمله captivate و یک جلد کتاب آموزش نرم­افزار NetSupport School 10   هستند که در سایت  ketabeman.ir آنها را معرفی کرده­اند. در انتهای جلسه بعضی از همکاران خواستار تهیه این کتاب­ها شدند. همکارانی که مایل به خرید این کتابها برای خود یا هنرستانشان هستند در قسمت نظرات این پست نام، نام خانوادگی، محل تدریس، نام کتاب و تعداد کتاب­های مورد نیاز خود را درج نمایند.
نظرات 5 + ارسال نظر
ایمانی سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 21:58

سلام و تشکر از برگزاری همایش
لطفاً همایش ها رو اصلاً 5 شنبه ها نیاندازید.
این همکار محترم باز هم انتظار دارند که ما برای آپ دیت شدن باید از خودمان و زندگی خودمان مایه بذاریم! جای تعجبه که بعضی همکارا هنوز نمیدونند ما را باید با هزینه و وقت دولتی به روز کنند نه اینکه ما خودمان با هزینه و وقت خودمان به روز بشیم!!!؟
بابا جون کدام کارمند از وقت بیرونش برای کار اداریش وقت و هزینه میکنه ؟ جز ما فرهنگیان مخصوصا ما کامپیوتریا؟
پس همایش و کلاس اگه نیاز کاری ماست باید روز کاری ما باشه و اگه نیاز نیست خب بهتره که نباشه.

بسیار جای تاسف که هنوز مدیری که روشن کردن کامپیوتر رو بلد نیست به همکاران متخصص مدیریت میکنه و تشخیص میده که باید کلاس بره یا نه و همایش نیاز یا خیر!!
البته جسارت به مدیران خوب و به روز و آگاه نباشه منظور مدیران بی تخصص و زور گو هستش.

همکار پنج‌شنبه 11 آبان 1391 ساعت 18:23

سلام
میشه گفت اهمیت ندادن به جلسه ها از طرف همکار ها به بی بار بودن و کم بار بودن اونه که نمیان به آن یا دیر میان و زود می رن این جلسه هم یکی از اونا.

اونایی هم که بودن توقع زیادی از جلسه داشتن.
برای پر بار کردن جلسه باید کاری یا کارایی کرد.


سلام
موضوع دیر آمدن و زود رفتن به جلسات از سوی برخی همکاران فقط مربوط به این جلسه نبود و در این پنج سال که من در گروه هستم متاسفنامه شاهد آن از سوی تعداد کمی از هنرآموزان هستیم و بارها توسط مدرسان محترم این موضوع بیان شده است.
اگر جلسه‌ای به قول شما "بی بار" است و یا موضوعی است که مربوط به دروس تدریس و یا تخصص من نیست، چه لزومی دارد که در آن جلسه با تاخیر شرکت کنم؟
در صفحه "همایش‌های5سال‌اخیرگروه‌آموزشی" به آدرس http://gcftehran.blogsky.com/pages/Hamayesh می‌توانید اطلاعات کاملی از همایش‌ها از جمله تعداد شرکت‌کننده را مشاهده فرمایید.

محمد حسن آیت اللهی جمعه 12 آبان 1391 ساعت 21:27

سلام
من هم کاملا با آقای ایمانی موافقم
وبرای اینکه به یک کلاس هم لطمه نخورد همایش ها در روز های مختلف هفته (شنبه تا چهارشنبه ) پخش شود و و اعضای گروه نیز از هنرستان خودشان به عنوان نماینده حضور داشته باشند
با توجه به تغییرات رشته کامپیوتر و هماهنگی لازم برای بهتر شدن نتیجه این امر الزامی است
و مدیران محترم نیز باید بدانند که ارزش کیفی کار همکاران مهمتر از احضور فیزیکی همکار در مدرسه است.

راحله اسلام شنبه 20 آبان 1391 ساعت 08:34

با سلام همانطور که در وبلاگ نوشته بودید یک جلد از کتاب تالیف شده captivate آقای طباطبایی را برای هنرستان ناشنوایان نیمروز می خواهم .منطقه 2

شهلا رضازاده آذر دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 12:02

با سلام و احترام
ضمن تشکر از زحمات شما دوستان
من هم با نظر آقای ایمانی و همچنین آقای آیت اللهی کاملا موافقم .
خواستم کتاب های جناب آقای طباطبایی را برای هنرستان خریداری کنم لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
هنرستان پروین اعتصامی - منطقه ۱۷

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد