کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

همایش‌چهارم:هوش‌مصنوعی‌وروبوکاپ

چهارمین گردهمایی هنرآموزان رشته کامپیوتر فنی‌وحرفه‌ای شهر تهران در سال تحصیلی 91-90 باعنوان "هوش‌مصنوعی و روبوکاپ" در تاریخ دوشنبه 8 اسفند ۹۰ از ساعت 8:30 الی 12:20 در هنرستان پسرانه خواجه‌نصیرالدین‌طوسی منطقه 4 با شرکت 35 هنرآموز از هنرستان‌های رشته کامپیوتر شهر تهران برگزار گردید.

همایش در دو بخش برگزار شد. در بخش اول آقای دکتر ولدبیگی پیرامون هوش‌مصنوعی و موضوعات مربوط به آن بیاناتی ارایه نمودند. در بخش دوم آقای مهندس یساری به موضوع ربوکاپ و مسایل مربوط به آن پرداختند. در پایان جلسه همکاران سوالاتی مطرح نمودند که توسط مدرسان همایش به آنها پاسخ داده شد.

به استحضار می‌رساند آقایان ولدبیگی و یساری دارای تجربیات و افتخارات فراوان در زمینه هوش‌مصنوعی و مسابقات روبوکاپ هستند ازجمله مقام اول مسابقات 2011 روبوکاپ اپن آلمان را کسب نموده‌اند.

در زمان استراحت و پذیرایی، سه نفر از هنرجویان هنرستان خواجه‌نصیر روبات‌های خود را در معرض دید همکاران شرکت‌کننده قرار دادند. 

گروه کامپیوتر از مدیریت هنرستان جناب آقای بیات و همکارانشان به خاطر مساعدت در برگزاری همایش کمال تقدیر و تشکر را دارد. همچنین لازم می‌دانیم از آقای بیاتی (عضو گروه قطب2)، آقای علیپور (سرپرست‌بخش) و آقای عباسی که صمیمانه ما را در برگزاری همایش یاری نمودند تقدیر نماییم.

فایل پاورپویت روباتهای هوشمند

نظرات 1 + ارسال نظر
جوادی جمعه 12 اسفند 1390 ساعت 23:25 http://afarinsarparast-89.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید
اگر گروه بتواند با چنین نیروهای جوان و موفقی ارتباط مستمر داشته باشد بسیار عالیست و موجب پیشرفت سریع تر دانش- آموزان می شود.
از حسن انتخاب شما سپاسگزارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد