کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

برگزاری‌همایش‌بررسی‌کتاب‌سخت‌افزار

همایش بررسی تغییرات کتاب سخت‌افزار و بررسی محتوای کتاب جدیدالتالیف امروز دوشنبه 9 آبان 90 با حضور آقای افشین اکبری (مولف کتاب جدیدالتالیف) در هنرستان فنی دختران منطقه 12 برگزار گردید.

این همایش با حضور ۴۷ نفر از هنرآموزان رشته کامپیوتر شهر تهران و در دو زمان 90 دقیقه‌ای برگزار شد. در بخش اول، کتاب فعلی (تالیف آقای احمدی) و تغییرات جزیی آن بررسی شد. در بخش دوم آقای اکبری به مرور کتاب جدیدالتالیف و بررسی فصل‌هایی از کتاب پرداختند. قرار بود از کتاب جدیدالتالیف چندین جلد تهیه و به هنرآموزان شرکت‌کننده تقدیم شود، که به علت آماده نشدن کتاب، این امر انجام نشد و فقط یک جلد از کتاب به رویت همکاران رسید.

گـروه ‌آموزشی کامپیوتر از مدیریت هنرستان خـانم علیخانی، خانم طهماسبی (معاونت)، هنرآموزان و سایر پرسنل هنرستان فنی‌دختران که صمیمانه امکانات لازم جهت برگزاری مناسب همایش را فراهم نموده و پذیرای شرکت‌کنندگان بودند، تقدیر و تشکر می‌کند.

در طی برگزاری همایش و در نظرسنجی انجام شده در پایان همایش، سوالاتی از طرف شرکت‌کنندگان مطرح شد که به برخی از آنها در ادامه مطلب پاسخ داده شده است.

1-چرا اطلاع‌رسانی تاریخ همایش‌ها از طریق بخشنامه به موقع انجام نمی‌شود؟

بخشنامه‌ی همایش‌ها و جلسات تمام گروه‌های آموزشی فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش از جمله تاریخ، موضوع و مکان همایش‌های ماه آینده، در اواخر ماه قبل از سوی اداره کل به مناطق اعلام می‌شود. مناطق 19 گانه شهر تهران بخشنامه‌ها را از طریق سایت خود به اطلاع هنرستان‌ها می‌رسانند.

گروه آموزشی کامپیوتر فنی‌وحرفه‌ای خبر تمامی همایش‌ها را یک هفته قبل از برگزاری در وبلاگ گروه قرار داده و همچنین از طریق آدرس پست‌الکترونیک به اطلاع هنرآموزان می‌رساند.

2- آیا برای شرکت در همایش نیاز به معرفی نامه است؟

برای شرکت در جلسات نیاز به معرفی‌نامه نیست. اما برای صدور گواهی حضور، هنرآموزانی که برای اولین بار در همایش یا جلسات گروه شرکت می‌کنند، لازم است یک کپی از حکم خود ارایه نمایند.

3- نماینده رشته کامپیوتر در هنرستان و گروه‌های قطب:

در هر هنرستان یکی از همکاران رشته کامپیوتر به عنوان نماینده هنرستان معرفی شده است. همکاران گروه آموزشی مستقر در قطب‌های پنجگانه خبر همایش‌ها و سایر اخبار مهم را از طریق ایشان به اطلاع سایر هنرآموزان خواهند رساند.

4- برگزاری کارگاه آموزشی به‌جای همایش:

همکاران تمایل دارند جلسات به صورت کارگاه آموزشی و تعاملی و همراه با تبادل‌نظر بین استاد مدعو و هنرآموزان برگزار شود. به اطلاع می‌رساند گروه آموزشی با توجه به تغییرات کتب درسی، نیاز هنرآموزان، همایش‌های برگزارشده در سال‌های گذشته و سایر موارد، تعدادی همایش-جلسه-کارگاه آموزشی برای سال تحصیلی پیش‌بینی خواهد کرد. هرچند تعدادی از همایش با توجه به نظر استاد مدعو به صورت جلسه سخنرانی یا کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

5- دستور جلسه مدون و برنامه‌ریزی همایش:

گروه آموزشی برای برگزاری هر همایش از چند هفته‌ قبل با استاد و مدیر مکان برگزارکننده همایش، هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد. کلیات موضوع بین گروه و استاد مدعو تعیین شده و از طریق وبلاگ به اطلاع همکاران می‌رسد. همچنین ساعت و زمان شروع و پایان هر موضوع در روز همایش از طریق برگه‌ای که در سالن همایش نصب خواهد شد، به اطلاع همکاران شرکت‌کننده می‌رسد.

6- تشکر همکاران برای ارسال ایمیل از طرف گروه:

طبق نظرسنجی انجام شده، اکثر همکاران خبر همایش را از طریق ایمیل دریافت کرده‌اند. بنابراین چنانچه تمایل دارید از تاریخ همایش‌ها و سایر اخبار گروه آموزشی خبردار شوید، آدرس ایمیل خود را برای ما ارسال نمایید. (GCFTehran@Gmail.Com)

7- بودجه‌بندی دروس و سایر اطلاعات آموزشی:

تمامی اخبار دریافتی ما از طریق "سایت دفتربرنامه‌ریزی و تالیف" به آدرس http://www.tvoccd.medu.ir/tvoccdcomputer/index.php و "سایت دفتر آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش" به آدرس http://www.tve.medu.ir می‌باشد. همچنین شما عزیزان می‌توانید تمامی مطالب و فایل‌های آموزشی، بانک سوالات، نمونه سوالات کنکور، بودجه‌بندی‌های سال تحصیلی 90-89 و سایر موارد را از "سایت گروه در گوگل" به آدرس http://sites.google.com/site/gcftehran دریافت نمایید.

8- گواهی حضور در همایش:

گوهای حضور هنرآموزان شرکت‌کننده درهمایش، در همایش بعدی تحویل ایشان داده شده و یا در اختیار اعضای گروه قطب قرار داده خواهد شد.

 

9- از آقای احمدی چه خبر؟

آقای غلامرضا احمدی به تازگی به عضویت هیات علمی دانشگاه خلیج فارس –شعبه عسلویه- درآمده‌اند. برای ایشان که همیشه همکاری صمیمانه با گروه آموزشی شهر تهران داشته‌اند، آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.

نظرات 3 + ارسال نظر
themanfromFireland چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 20:47

سلام

سپاس گذار رحمات تان

مریم هزاوه دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 09:35

با سلام وعرض تبریک عید غدیر و سپاس از زحمات شما

من یه دانش اموزم شنبه 20 آبان 1391 ساعت 19:50

سلام خواهش میکنم حجم کتاب سخت افزار فنی وحرفه ای سال سوم را کم کنید
چه جوری این همه درس و در ترم اول پاس کنم ،من که در خوندنی صفرم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد