کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

کنکور آزمایشی سال تحصیلی91-90

جدول زمان­بندی آزمون­های آزمایشی (سال سوم) و پیشرفت تحصیلی (سال دوم) فنی­وحرفه­ای و کاردانش در سال تحصیلی 91-90 اعلام شد. آزمون­های امسال در 3 مرحله به شرح جدول زیر برگزار خواهد شد.


ردیف

مراحل

تاریخ

درصد محتوای کتاب

1

اول

6 آذر 90

30% کتب عمومی، پایه و تخصصی

2

دوم

25 بهمن 90

70% کتب عمومی، پایه و تخصصی

3

سوم

11 اردیبهشت 91

100% کتب عمومی، پایه و تخصصی

برگزاری‌همایش‌بررسی‌کتاب‌سخت‌افزار

همایش بررسی تغییرات کتاب سخت‌افزار و بررسی محتوای کتاب جدیدالتالیف امروز دوشنبه 9 آبان 90 با حضور آقای افشین اکبری (مولف کتاب جدیدالتالیف) در هنرستان فنی دختران منطقه 12 برگزار گردید.

این همایش با حضور ۴۷ نفر از هنرآموزان رشته کامپیوتر شهر تهران و در دو زمان 90 دقیقه‌ای برگزار شد. در بخش اول، کتاب فعلی (تالیف آقای احمدی) و تغییرات جزیی آن بررسی شد. در بخش دوم آقای اکبری به مرور کتاب جدیدالتالیف و بررسی فصل‌هایی از کتاب پرداختند. قرار بود از کتاب جدیدالتالیف چندین جلد تهیه و به هنرآموزان شرکت‌کننده تقدیم شود، که به علت آماده نشدن کتاب، این امر انجام نشد و فقط یک جلد از کتاب به رویت همکاران رسید.

گـروه ‌آموزشی کامپیوتر از مدیریت هنرستان خـانم علیخانی، خانم طهماسبی (معاونت)، هنرآموزان و سایر پرسنل هنرستان فنی‌دختران که صمیمانه امکانات لازم جهت برگزاری مناسب همایش را فراهم نموده و پذیرای شرکت‌کنندگان بودند، تقدیر و تشکر می‌کند.

در طی برگزاری همایش و در نظرسنجی انجام شده در پایان همایش، سوالاتی از طرف شرکت‌کنندگان مطرح شد که به برخی از آنها در ادامه مطلب پاسخ داده شده است.

ادامه مطلب ...

همایش بررسی کتاب سخت‌افزار

اولین همایش تخصصی گروه آموزشی کامپیوتر فنی‌وحرفه‌ای شهر تهران در سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰با عنوان بررسی تغییرات کتاب سخت‌افزار و کتاب جدیدالتالیف روز دوشنبه 9/8/1390 با حضور آقای افشین اکبری (مولف کتاب جدیدالتالیف) در هنرستان فنی دختران منطقه 12 به آدرس پیچ شمیران - خیابان شهید نورمحمدی - نبش کوچه اصانلومهر - پلاک 105 ساعت 8:30 الی 12:30 برگزار می‌شود.