کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

"استیو جابز" و "دنیس ریچی"

دو مطلب جالب درباره "استیو جابز" و "دنیس ریچی" از طرف خانم کارکن در قسمت نظرات ارسال شده بود، که مناسب دیدیم به عنوان مطلب جدید به استحضار همکاران برسد.

ادامه مطلب ...

کتاب درس سخت افزار

همانطور که در پست تغییرات کتب تخصصی رشته کامپیوتر ذکر شد، کتاب درس سخت‌افزار سال قبل تصحیح شده است و برای امسال همان کتاب قبلی با تغییرات جدید چاپ خواهد شد. امکان دانلود متن این کتاب در سایت دفتر برنامه‌ریزی و تالیف آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش وجود دارد. 

در ضمن با توجه به اینکه این درس کنکوری می‌باشد کتاب جدیدالتالیف سخت‌افزار چاپ انتشارات فاطمی در هیچ مدرسه‌ای در کشور تدریس نمی‌شود و بر طبق شنیده‌ها (انشاالله درست باشد) قرار است کتاب جدید به تعداد هنرآموزان کامپیوتر سراسر کشور چاپ شده و برای بررسی و نظردهی در اختیار ایشان قرار گیرد. 

جشنواره‌بین‌المللی‌رسانه‌های‌دیجیتال

رسانه‌هایی که تبادل یا انتشار محتوا در آنها، تنها به کمک ابزارهای مجهز به پردازشگر دیجیتال میسر باشد را "رسانه دیجیتال" می‌نامند.

رسانه‌های برخط مبتنی بر شبکه (نظیرشبکه‌جهانی‌اینترنت)، سرویس‌های مخابراتی از قبیل MMS و SMS و سایر اشکال شبکه‌های تبادل داده مانند بلوتوث و همچنین رسانه‌های مبتنی بر حامل‌های فیزیکی دیجیتال از قبیل بسته‌های نرم‌افزاری رسانه‌ای، بازی‌های رایانه‌ای و مانند آن‌ها نمونه‌هایی از رسانه‌های دیجیتال هستند.


http://www.dmf.ir




آغاز‌فعالیت‌گروه‌درسال‌تحصیلی91-90

با توکل به خداوند مهربان، اولین جلسه گروه آموزشی کامپیوتر فنی‌وحرفه‌ای شهر تهران در سال تحصیلی 91-90 روز دوشنبه 4 مهرماه 90 با حضور اعضای گروه‌ اداره کل و اعضای قطب‌های پنچ‌گانه، در ساختمان گروه‌های آموزشی برگزار شد.

برای اطلاع بیشتر درباره "گروه‌های قطب" به خبر زیر مراجعه نمایید.

"قطب‌بندی‌گروه‌آموزشی‌درسال۹۱-۹۰"


اسامی اعضای قطب مناطق، به زودی از این طریق بخشنامه و وبلاگ اعلام خواهد شد.