کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

آزمون‌کاردانی‌پیوسته دانشگاه‌آزاد

به‌اطلاع کلیه هنرجویان هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش متقاضی شرکت در ‌آزمون‌کاردانی‌پیوسته دانشگاه‌آزاداسلامی سال 1390 می‌رساند، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه 27 اردیبهشت آغاز و مهلت ثبت‌نام تا پایان روز 7 خرداد ماه می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه فرمایید.

نظرسنجی‌درموردامتحانات‌عملی‌نهایی

باتوجه به نحوه برگزاری امتحانات عملی دروس بانک‌اطلاعاتی و شبکه‌های‌کامپیوتری در سال جاری، خواهشمندیم نظرتان در مورد نحوه اجرای امتحانات عملی در منطقه و هنرستان خود را برای ما ارسال نمایید. ذکر نام منطقه و هنرستان الزامی نیست.

برگزاری‌امتحانات‌عملی‌نهایی و ...!!!

از ابتدای نیمسال دوم تا ۲۰ اردیبهشت 90 بارها پیگیر شدیم و با کارشناسان محترم صحبت کردیم تا شاید در مورد چگونگی برگزاری این امتحانات عملی نهایی به جوابی برسیم .... و مثل همیشه ما آدم‌های دقیقه 90 هستیم!!! برگزاری امتحانات عملی-نهایی موضوعی نبود که یک هفته قبل از پایان نیمسال دوم به یاد آن بیافتیم. ایکاش برای یک لحظه خودمان را به جای دانش‌آموزان می‌گذاشتیم و آنوقت شک دارم که به همین صورت عمل می‌کردیم و ما هنوز هم نمی‌دانیم که متولی این اتفاقات کیست؟!!!

ادامه مطلب ...

نتایج نهایی دهمین دوره

نتایج نهایی دهمین دوره مسابقات علمی-عملی هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای کشور اعلام شد. در رشته کامپیوتر 9 هنرجوی برگزیده مرحله علمی کشوری روز دوشنبه (19/2/90) در شهر اردبیل و در مرحله عملی شرکت نمودند که هنرجوی شهرتهران آقای وحیدمحمدی از هنرستان شهیدصیادشیرازی منطقه ۱۴ موفق به کسب مقام نخست مسابقات شدند. هنرجویان استان‌های کرمانشاه و یزد به مقام دوم و سوم رسیدند.

نمایشگاه‌وجشنواره‌بازی‌های‌رایانه‌ای

نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران از روز پنج‌شنبه در بخش‌های مختلف سالن همایش برج میلاد آغاز به کار می‌کند. به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره، این رویداد فرهنگی-هنری برای نخستین بار است که به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور بازی‌سازان از سراسر کشور برگزار می‌شود. 

زمان: 8 تا 12 اردیبهشت 1390

سالن همایش‌های برج میلاد

irgf.ir 

 

 در اولین روز نمایشگاه ساعت 10 صبح و با هماهنگی قبلی، با تعدادی از هنرجویان رشته کامپیوتر یکی از هنرستان‌های شهر تهران برای بازدید مراجعه کردیم، که به علت شلوغی نمایشگاه، از پذیرش ما و دانش‌آموزان سایر مدارس جلوگیری شد!!!

نتایج‌دهمین‌دوره مرحله‌علمی‌کشوری

نتایج دهمین دوره مرحله علمی مسابقات علمی-عملی هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای کشور اعلام گردید و هنرجویان شهر تهران در 12 رشته از 24 رشته پذیرفته شدند.

قابل ذکر است در رشته کامپیوتر هنرجویان برگزیده استان‌های کشور (حدود 200 هنرجو) روز یکشنبه مورخ  28/1/90 در آزمون مرحله علمی شرکت نموده و  ۹ نفر برگزیده‌ (البته از هر استان فقط یک نفر) به مرحله عملی مسابقات که در تاریخ 19/2/90 در استان اردبیل برگزار می‌گردد، راه‌یافته‌اند. 

در رشته ‌کامپیوتر ‌وحیدمحمدی از هنرستان شهیدصیادشیرازی منطقه  ۱۴  برگزیده‌شده‌اند.

اسامی هنرجویان برتر رشته‌ی کامپیوتر راه‌یافته به مرحله عملی کشوری به شرح جدول ذیل می‌باشد:

 

ردیف

نام

نام‌خانوادگی

استان

1

وحید

محمدی‌گهروئی

شهر تهران

2

میثم

پاسداری‌هریس

آذربایجان‌شرقی

3

فواد

مارابی

کردستان

4

سعید

دهنوی

کرمانشاه

5

فریبا

کهدویی

استان‌تهران

6

فرزانه

نظری

اصفهان

7

فاطمه

دودمان

کرمان

8

راضیه

کولیوند

همدان

9

نگار

دهقان

یزد

ادامه مطلب ...

راهنمای مدیریت وبلاگ

راهنمای مدیریت وبلاگ

 

برای مدیریت وبلاگ خود در سایت بلاگفا Blogfa  روی لینک زیر کلیک کنید. 

 blogfa help   

 


برای مدیریت وبلاگ خود در سایت بلاگ‌اسکای Blogsky روی لینک زیر کلیک کنید. 

 blogsky help

آزمون عملی دروس شبکه و بانک

 در آخرین ساعات فروردین‌ماه (ساعت22:30) ایمیلی از دبیرخانه کشوری‌کامپیوتر دررابطه‌با  آزمون عملی دروس شبکه‌های کامپیوتری و بانک‌اطلاعاتی شاخه فنی‌وحرفه‌ای دریافت شد که عینا به استحضار همکاران می‌رساند:  

***************

با تقدیم سلام و احترام  

پیرو مکاتبات بعمل آمده با مسئولین دفتر تالیف، اداره سنجش و آزمون وزارت و همچنین مسئولین دفتر فنی‌ حرفه ای و کاردانش، نحوه برگزاری امتحانات عملی شبکه های کامپیوتری و بانک اطلاعاتی فنی حرفه ای به شرح ذیل می باشد:
بر اساس تبصره دو ماده 54 مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش (صفحه 678 آئین نامه آموزشی دوره متوسطه سالی واحدی): آزمون عملی دروس نهایی توسط هنرآموز یا هنرآموزانی که اداره آموزش و پرورش منطقه تعیین می کند، برگزار می گردد.
اداره سنجش و آزمون وزارت نحوه برگزاری آزمون عملی را به استان ها واگذار نموده است. فلذا نحوه برگزاری آزمون در استان شما برعهده امتحانات اداره کل شما می باشد.
و نکته نهایی اینکه امتحان عملی قبل از تئوری برگزار می گردد و نمره آن نیز بر اساس ضرایب مربوط به هر درس اعمال خواهد شد.


              با تشکر   
دبیرخانه کشوری کامپیوتر
 

***************