کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

همایش برنامه‌سازی3

پنجمین همایش هنرآموزان رشته کامپیوتر فنی‌وحرفه‌ای شهر تهران در سال تحصیلی 90-89 باعنوان "برنامه‌سازی3" در تاریخ چهارشنبه 31 فروردین 1390 از ساعت 8:30 الی 12:30 در هنرستان دخترانه فیروزکوهی منطقه 11 با شرکت 49 هنرآموز از هنرستان‌های دارای رشته کامپیوتر شهر تهران برگزار گردید.

خانم مهندس حسکوییان مدرس همایش (و یکی از مولفین کتاب‌جدید برنامه‌سازی3) به بررسی کتاب درسی پرداختند. ایشان در ابتدا فصل‌های اکتیوایکس - ADO - CrystalReport - VBA  را مورد بررسی قرار دادند. در ادامه، همایش به صورت کارگاه آموزشی برگزار شد و  پرسش‌های مطرح شده همکاران، پاسخ داده شد.

گـروه ‌آموزشی کامپیوتر از مدیریت هنرستان فیروزکوهی سرکـار خـانم حکیمی، هنرآموزان و سایر پرسنل هنرستان که صمیمانه امکانات لازم جهت برگزاری مناسب همایش را فراهم نموده و پذیرای شرکت‌کنندگان بودند، تقدیر و تشکر می‌کند.

فایل‌ها و مطالب تهیه شده توسط مدرس همایش و گروه آموزشی در سایت گروه به آدرس  

https://sites.google.com/site/gcftehran/math بارگذاری شده است.

خبر این همایش از طریق بخشنامه 7/52118 - 17/1/90 به مدارس اعلام شده بود. 

 

تصاویر همایش برنامه سازی3

برنامه امتحانات نهایی پایه سوم

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش شهرتهران، برنامه‌امتحانات‌نهایی‌پایه‌سوم هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای خردادماه سال تحصیلی 90-89  به مناطق ارسال شده است.

تاریخ امتحانات دروس‌نهایی رشته کامپیوتر به شرح جدول زیر می‌باشد. ساعت شروع امتحان 8 صبح است.

روز

تاریخ

نام درس

یک‌شنبه

1 / 3 / 1390

دین‌وزندگی

سه‌شنبه

3 / 3 / 1390

ریاضی3

پنج‌شنبه

5 / 3 / 1390

بانک‌اطلاعاتی

یک‌شنبه

8 / 3 / 1390

شبکه‌های کامپیوتری

سه‌شنبه

10 / 3 / 1390

زبان‌تخصصی

 

همچنین به اطلاع می‌رساند که تا امروز (30/1/90) هیچ تصمیمی در مورد نحوه برگزاری آزمون عملی دروس شبکه‌های کامپیوتری و بانک‌های‌اطلاعاتی گرفته نشده است و به محض قطعی شدن، از طریق این وبلاگ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی پیوسته

به اطلاع کلیه هنرجویان هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی پیوسته نظام جدید (آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی) سال 1390 می‌رساند، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ 19/2/90 آغاز و در روز یکشنبه 25/2/90 پایان می‌پذیرد.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص شرایط و ضوابط و نحوه ثبت‌نام از داوطلبان از روز یکشنبه مورخ 4/2/90 بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت، همچنین این اطلاعیه در نشریه پیک‌سنجش روزهای دوشنبه 5/2/90 و 12/2/90 منتشر خواهد شد.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون روز جمعه مورخ 7/5/90 برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش برنامه‌سازی3

پنجمین گردهمایی هنرآموزان رشته کامپیوتر فنی‌وحرفه‌ای شهر تهران در سال تحصیلی 90-89 با عنوان برنامه‌سازی3 در هنرستان دخترانه  فیروزکوهی منطقه 11 برگزار خواهد شد.

با عنایت به درخواست همکاران مبنی‌بر برگزاری همایش در روزی به استثنای روز گروه، با پیگیری گروه آموزشی و با مساعدت کارشناسی گروه‌های آموزشی فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش شهر تهران، همایش مذکور روز چهارشنبه مورخ ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ از ساعت 8:30 الی 13:00 برگزار می‌گردد.

از همکاران و هنرآموزان رشته کامپیوتر دعوت می‌شود برای شرکت در این همایش در تاریخ فوق رأس ساعت ۸:۳۰ در محل هنرستان حضور بهم رسانند.

برای شرکت در همایش نیاز به معرفی‌نامه از هنرستان نیست ولی برای صدور گواهی حضور، ارایه حکم کارگزینی الزامی است.  

(همکارانی که در همایش‌های قبلی حکم تحویل داده‌اند، نیاز به ارایه مجدد حکم نیست.) 

آدرس‌هنرستان‌: خیابان‌جمهوری‌اسلامی – ابتدای‌شیخ‌هادی– تلفن: 66965050 - 66402952

 

فهرست مطالب کتاب برنامه‌سازی3 را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

ادامه مطلب ...