کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

همایش کتاب چندرسانه‌ای و تولید محتوا

اولین همایش گروه آموزشی ‌کامپیوتر فنی‌ و حرفه‌ای‌ شهر تهران درسال تحصیلی 90-89 با عنوان  "کتاب چندرسانه‌ای و تولید محتوا " در تاریخ دوشنبه 24/8/89 از ساعت 8:30 الی 12:30 در  هنرستان شهید مقدم منطقه 12 با شرکت 40 نفر از هنرآموزان رشته کامپیوتر شهر برگزار‌گردید.

خانم مهندس حسکوییان به عنوان مدرس کارگاه آموزشی، به بررسی نرم‌افزارهای کتاب چندرسانه‌ای پرداخته و به سوالات هنرآموزان شرکت‌کننده در همایش پاسخ دادند.

گروه کامپیوتر از مدیریت هنرستان جناب آقای میریان و سایر همکاران ایشان به خاطر فراهم کردن زمینه‌ی برگزاری مناسب همایش کمال تقدیر و تشکر را دارد.

در این همایش دو عدد DVD شامل برنامه‌های مورد نیاز رشته کامپیوتر و فایل‌های آموزش نصب و راهنما که توسط همکاران هنرستان فیروزکوهی به‌صورت چندرسانه‌ای تهیه شده است، به تعدادی از همکاران شرکت‌کننده اهدا شد و قرار شد برای سایر هنرستان‌ها نیز تکثیر و در اختیار ایشان قرار گیرد. گروه کامپیوتر از خانم‌ حکیمی (مدیریت هنرستان فیروزکوهی) و خانم‌ها حسکوییان و آذرنیا جهت تهیه و آماده‌سازی این DVDها تقدیر و تشکر می‌کند.

همچنین خانم علوی‌فر یک جلد کتاب تالیف خود با عنوان "کتاب کار شبکه‌های رایانه‌ای" شامل سوالات تشریحی و امتحانات نهایی این درس را به همکاران اهدا نمودند. 

آدرس هنرستان: خیابان‌جمهوری‌اسلامی - نرسیده‌به سی‌تیر- تلفن: 66707170

خبر همایش در بخشنامه شماره  75/130654-5/8/89  به مدارس اعلام شده بود. 

دعوت به همکاری برای تدریس

بنیاد ICDL ایران (مرکز آموزشی-فرهنگی رشد) از هنرآموزان رسمی و پیمانی رشته کامپیوتر که توانایی تدریس مهارت‌های هفتگانه و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای را دارند، دعوت به همکاری می‌نماید. 

این کلاس‌ها برای دانش‌آموزان دختر و پسر دبیرستان‌ها و مدارس راهنمایی و در مناطق مختلف شهر تهران در نوبت صبح یا عصر برگزار می‌گردد. محتوای درسی دوره‌ها براساس سرفصل و کتب بنیاد ICDL ایران می‌باشد.

همکاران علاقمند جهت تدریس، با شماره تلفن‌های 66488151 و 1-66968240 (آقای بالایی)تماس حاصل فرمایند.

آزمون آنلاین

خانم جمیله درساره از همکاران شهرستان بندرعباس، اقدام به طراحی وب سایتی شامل مطالب آموزشی، نمونه سوال و موارد دیگر نموده است. همچنین ایشان کتاب "کنکور کاردانی کامپیوتر" تالیف نموده اند. افرادی که این کتاب را تهیه کنند، نام کاربری و رمز عبور به آنها تعلق گرفته و می‌توانند در آزمون آنلاین که در سایت ایشان قرار داده شده است، شرکت کنند.
آدرس سایت: www.Darsareh.com

 تلفن تماس : 9364245138